کد خبر : 260786
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 10:54
-

بازیکنی که معادلات آقای گلی را بهم زد!

بازیکنی که معادلات آقای گلی را بهم زد!

مرتضی فرزانیان نیز خود را به کورس آقای گلی لیگ برتر رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رقابت محمد حسین درخشانی با ۲۰ گل زده و مهدی کریمی با ۱۹ گل زده برای کسب آقای گلی لیگ برتر داغ است اما در حالی که سه بازی تا پایان رقابت های این فصل باقی مانده کسی با قاطعیت از آقای گلی یکی از این دو بازیکن حرف نمی زند.

در هفته های اخیر رقابت آقای گلی لیگ برتر داغ داغ بوده است.پیش از این بهروز عظیمی از مس سونگون و بهروز اسدی از گهرزمین سیرجان در کورس با این دو بازیکن بودند ما افت هفته های اخیر آنها، مدعیان جدید را وارد این رقابت کرده است. بعد از درخشش خیره کننده مهدی جاوید که در نیم فصل دوم تا اینجا با زدن ۱۶ گل برای سایر مدعیان خط و نشان کشید، حالا مرتضی فرزانیان جوان گلزن سفیر نیز با درخشش اخیر خود به کورس رقابت آقای گلی اضافه شده است.

فرزانیان در دو هفته اخیر با زدن ۶ گل به تیم های کراپ الوند و مقاومت البرز شمار گل های زده خود را به عدد ۱۸ رساند تا شانس بالایی برای تصاحب کفش طلای این فصل لیگ برتر داشته باشد. فرزانیان که بخش زیادی از گل های خود را در بازی های خانگی به ثمررسانده حالا با توجه به در پیش بودن دو بازی خانگی پیاپی سفیر گفتمان مقابل سن ایچ ساوه و ایرالکو اراک این شانس را دارد تا حتی از دو گلزن گیتی پسند هم پیشی بگیرد.

سفیرگفتمان که هدف اصلی خود را نشستن بر سکوی چهارمی لیگ قرار داده در جبهه ای دیگر به تقدیم آقای گل به لیگ برتر هم فکر می کند و این هم البته بستگی زیادی به میزان آمادگی فرزانیان دارد تا مصمم و فرصت طلب سه بازی پایانی لیگ را با گلزنی به پایان برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.