کد خبر : 260810
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 10:10
-

حقانی: افضل نتوانست خواسته‌های باشگاه را برآورده کند/ فصل بعد با یک مربی کاربلد داخلی در لیگ شرکت می‌کنیم

حقانی: افضل نتوانست خواسته‌های باشگاه را برآورده کند/ فصل بعد با یک مربی کاربلد داخلی در لیگ شرکت می‌کنیم

سرپرست و مدیر تیم فوتسال کراپ الوند گفت: علیرضا افضل سرمربی این تیم به دنبال کسب نتایج ضعیف و براساس موافقت با مسوولان باشگاه، از این تیم کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مهدی حقانی اظهار کرد: تیم فوتسال کراپ الوند که در ابتدای لیگ برتر امسال کارش را با سرمربیگری رضا لک آغاز کرده بود، به دلیل کسب نتایج ضعیف در پایان هفته سوم این مسابقات و در ۲۸ مرداد ماه سال جاری جای خود را به علیرضا افضل داد.

وی ادامه داد: تیم کراپ برای ادامه حضور مقتدرانه خود و با در اختیار گرفتن افضل قصد داشت تا در پایان این رقابت ها بتواند جایگاه شایسته ای را در جدول رقابت های لیگ برتر برای خود کسب کند که در ادامه این سرمربی نیز نتوانست خواسته باشگاه را برآورده سازد.

حقانی با اشاره به زحمات افضل در این تیم، خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج به دست آمده و اینکه تا پایان رقابت های لیگ برتر نیز تنها سه هفته باقیمانده، مسوولان باشگاه قصد دارند تا براساس یک برنامه ریزی مدون و اصولی، فصل بعد مسابقات را با یک مربی کاربلد داخلی کارش را آغاز کند.

به گفته وی، تا پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور که تنها سه هفته از آن باقیمانده، محمدرضا کریمی دستیار اول تیم هدایت کراپ الوند را برعهده خواهد داشت.

تیم کراپ الوند در حال حاضر و از ۲۳ دیدار گذشته خود با ۹ برد، ۲ تساوی و ۱۲ باخت و با کسب ۲۹ امتیاز در رده دهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

علیرضا افضل که یکی از چهره های نام آشنای فوتسال کشور است ۲۸ مرداد ماه امسال و در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال به جای رضا لک، سرمربی این تیم شده بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طاها چهارشنبه , ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

استاد رضا لک. رو بیار