کد خبر : 260998
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 18:26
-

هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر فوتسال؛

تکرار پیروزی‌های گیتی‌پسند در شمال/ شکست خارج از خانه مس مقابل ایرالکو/ پالایش نفت به رده چهارم رسید+ جدول

تکرار پیروزی‌های گیتی‌پسند در شمال/ شکست خارج از خانه مس مقابل ایرالکو/ پالایش نفت به رده چهارم رسید+ جدول

هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر با برگزاری دیدارهای جذاب در شهرهای مختلف به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بیست و چهارمین هفته از لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید که در یکی از جذاب‌ترین آنها گیتی‌پسند موفق شد در روزی که به علیرضا عسگری، بهمن جعفری، مهدی کریمی، امیر حسین داوودی، کیانوش شیرپور ،علیرضا رفیعی پور و بهداد شیخ احمدی استراحت داده بود با ترکیبی از بازیکنان جوان و دیگر بازیکنان با تجربه خود وارد زمین شده و باز هم به سه امتیاز برسد.

در این دیدار دو گل گیتی‌پسند با گل بخودی بازیکنان حافظ ساری به ثمر رسید تا در نهایت این بازی با پیروزی ۴ بر یک شاگردان محمد کشاورز به پایان برود. 

 

در اراک ماراتن ایرالکو و مس را تیم محمود خوراکچی برد. مس سونگون که به نظر هنوز نتوانسته روحیه خود را پس از دست دادن شانس قهرمانی بازیابی کند در این بازی با دبل مهدی جاوید به گل رسید اما حریف انگیزه ایرالکو نشد تا در نهایت با شکست ۳ بر ۲ اراک را ترک کند. 

 

در قم پالایش نفت بندرعباس با درخشش امیر خونجهان موفق شد ماراتن جذاب میانه جدول را با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل آناصنعت در قم به سود خود به پایان ببرد تا با توجه به توقف گهرزمین سیرجان مقابل شهرداری ساوه به رده جذاب چهارم برسد. 

 

نتایج کامل و جدول بازی‌های لیگ برتر به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.