کد خبر : 261306
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 12:17
-

پست معنادار شهرداری ساوه خطاب به کمیته مربیان/ رکوردهای شگرف جوان‌ترین مربی لیگ

پست معنادار شهرداری ساوه خطاب به کمیته مربیان/ رکوردهای شگرف جوان‌ترین مربی لیگ

باشگاه شهرداری ساوه با انتظار پستی در صفحه مجازی باشگاه از آمارهای شهرداری ساوه با سعید کشاورزی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال شهرداری ساوه در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر متحول شده و با جوان تر شدن ترکیبش و حضور مداوم بازیکنان جوان متولد ۸۵ توانسته به جز یک شکست آن هم در دیدار پرحاشیه مقابل سن ایچ در ۴ ثانیه پایانی، در سایر دیدارها شکست ناپذیر باقی بماند. شهرداری در حالی هشت دیدار متوالی بدون شکست بوده که در خانه مس سونگون رده دومی و همچنین مقابل گهرزمین سیرجان رده سومی هم بی شکست بماند. 

شاگردان سعید کشاورزی که در همین فصل راهی لیگ‌برتر شده‌اند و در نیم فصل اول جزو گزینه‌های سقوط بودند، حالا تنها چهار امتیاز با مکان چهارم جدول فاصله دارند و روزهای خوشی را سپری می‌کنند. 

 

جوان‌ترین تیم لیگ برتر در جدول دیدارهای برگشت بعد از گیتی پسند و گهرزمین و بالاتر از مس در مکان سوم ایستاده و در طول مسابقات سومین خط دفاع برتر مسابقات را در اختیار داشته است که البته تعداد گلهای دریافتی  این تیم در نیم فصل دوم مکان دوم را در بین بهترین ها به خود اختصاص داده است. 

 

انتشار این آمار در انتهای بهمن ماه سیگنال آشکار باشگاه به کمیته مربیان است که دلایل شایستگی کشاورزی برای انتخاب به عنوان یکی از گزینه‌های رای گیری بهترین مربی ماه را برمی شمارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.