کد خبر : 261378
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 15:22
-

مس نمی خواهد دومی را از دست بدهد!/ دو بازی تعیین کننده پیش روی شاگردان بی غم

مس نمی خواهد دومی را از دست بدهد!/ دو بازی تعیین کننده پیش روی شاگردان بی غم

مس سونگون در دو بازی دشوار باید برای نایب قهرمانی بجنگد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، لیگ برتر فوتسال کشور در این فصل با قهرمانی گیتی پسند اصفهان و سقوط تیم‌های حافظ ساری و مقاومت البرز همراه بوده اما رقابت برای سایر سکو ها هنوز داغ است. مس سونگون که توام با افزایش اختلاف امتیازش با گیتی پسند، فاصله اش با گهرزمین در رده سوم را نیز کاهش داده با شکستی که هفته قبل مقابل ایرالکو پذیرفت عملا بفرمای بزرگی به سیرجانی ها برای نشستن بر سکوی نایب قهرمانی زد. گهرزمین سیرجان که در این فصل نتایج خوبی تحت هدایت حسین افضلی کسب کرده و در رده سوم جدول قرار گرفته، به دنبال پایانی خوش‌تر از این روزها است و قصد دارد از شانس خوبی که برای کسب نایب قهرمانی در اختیارش قرار گرفته، به بهترین نحو استفاده کند تا شاید معادلات نیز به سود این تیم رقم بخورد.

گهرزمین در حال حاضر با ۴۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد و با مس سونگون رده دومی اختلاف ۵ امتیازی دارد. در هفته بیست و پنجم، این دو تیم در سیرجان مقابل هم قرار می‌گیرند که گهرزمین در صورت برتری خانگی، به دو قدمی مس خواهد رسید و شانس خود را برای هفته پایانی حفظ خواهد کرد. نکته مهم اینکه مس در هفته پایانی میزبان گیتی پسند خواهد بود تا احتمال لغزش مقابل قهرمان لیگ برای نارنجی پوشان آذربایجان وجود داشته باشد. گهرزمین نیز در اراک مقابل ایرالکو قرار خواهد گرفت و هیچ بعید نیست معادلات در ۲ هفته پایانی لیگ، نایب قهرمانی را به سیرجان برساند.

در این میان حمید بی غم باید تمام توان تیمش را معطوف به کسب پیروزی در بازی با تیم های سوم و اول جدول کند تا دست کم نایب قهرمانی لاله های نارنجی از دست نرود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.