کد خبر : 261380
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 19:45
-

"من خودم تازه فهمیدم" شمسایی مثل بی‌اطلاعی گرانی بنزین روحانی؛

چه خوب که هفته پیش فهمیدید؛ چه بد که ۲ماه دیر فهمیدید!

چه خوب که هفته پیش فهمیدید؛ چه بد که ۲ماه دیر فهمیدید!

وحید شمسایی مدعی شد هفته پیش از جنس کفپوش مسابقات آسیایی مطلع شده در حالی که جنس کفپوش ۲ماه قبل رسما از AFC اعلام شده بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در مصاحبه اخیر خود مدعی شد که هفته پیش به تازگی متوجه شده که جنس کفپوش مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا از جنس پارکت خواهد بود و طبیعتا نوع این کفپوش برنامه‌ریزی‌های او را تغییر خواهد داد. 

 

این در حالی است که جنس کفپوش مسابقات، قوانین و حتی نوع توپ استفاده شده در مراسم قرعه‌کشی روز ۲۲آذر ماه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده و ویدئوی آن نیز هنوز روی یوتیوب AFC وجود دارد! 

 

ادعایی که با توجه به مسئولیت سرمربی تیم‌ملی و کادرش پذیرفتنی نیست و شبیه به ادعای تاریخی رئیس‌جمهور وقت ایران، روحانی است که از گرانی بنزین در دولتش ابراز تعجب کرده و در سخنانی سوژه‌آفرین مدعی شد که خودش تازه صبح جمعه فهمیده که بنزین گران شده است! 

 

با احتساب زمان مصاحبه، سرمربی تیم‌ملی ایران دو ماه دیرتر متوجه چنین موضوع پراهمیتی برای تمهیدات آماده‌سازی تیمش شده است و البته که در راه مسابقات آسیایی در سال اخیر مسبوق به سابقه است. 

 

دیر متوجه شدن‌هایی که اولین آن به اعلام تقویم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در فصل اخیر بازمی‌گردد؛ جایی که سازمان لیگ مسابقات آسیایی را در دل تقویم اسفندماه لیگ گنجانده بود در حالیکه AFC از ماه‌ها قبل اعلام کرده بود که بازی‌های مرحله نهایی در اواخر فروردین ماه۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و در نتیجه تقویم لیگ اصلاحیه خورد! 

 

دیر فهمیدن‌هایی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ما اسیر آن نشده و بنا به تقویم آسیایی مجوزهای استفاده از بازیکنان لژیونر خود را از ابتدای فصل اروپا از باشگاه‌های متبوع اخذ کرده اما مدیران فوتسال و تیم‌ملی ایران تنها چند هفته است که به تکاپو افتاده‌اند و همچنان نیز موفق به مجوز جذب نفرات ملی‌پوش‌مان از اسپانیا نشده‌اند چون باز هم دیر فهمیده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.