کد خبر : 261403
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 10:22
-

کاپیتان و گلزنی که همه را شگفت‌زده کرد؛گلزنی سنگین‌ترین فوتسالیست حرفه‌ای زنان

کاپیتان و گلزنی که همه را شگفت‌زده کرد؛گلزنی سنگین‌ترین فوتسالیست حرفه‌ای زنان

چاریوا، کاپیتان تیم‌ملی فوتسال زنان ترکمنستان، با توجه به فیزیک عجیب و البته قریحه فرد‌ی‌ که در تورنمنت کافا به نمایش گذاشت، نگاه‌های زیادی را به خود معطوف کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تورنمنت‌ کافا ۲۰۲۴ چندی پیش به میزبانی کشور تاجیکستان آغاز و با قهرمانی مقتدرانه دختران ایران به پایان رسید. این مسابقات که با حضور پنج کشور آسیای مرکزی، قرقیزستان، ایران، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان پیگیری شده بود، بازیکنی متفاوت با فیزیکی باورنکردنی را به جامعه فوتسال جهان معرفی کرد. ماریا چاریوا، بازیکنی با وزن غیرعادی و البته خوش استعداد که از بهترین‌های کشورش در این رقابت‌ها بود، تمامی بازیکنان، مربیان و دنبال‌کننده‌های کافا ۲۰۲۴ را حیرت زده کرد.

کاپیتان تیم ملی ترکمنستان در دیدار کشورش برابر تاجیکستان میزبان موفق به گلزنی شد و خوشحالی منحصربه‌فردی را انجام داد و نقش بسزایی در اولین و تنها پیروزی ترکمنستان در این مسابقات را داشت.

تیم ملی ترکمنستان با یک پیروزی و سه شکست در رده چهارم تورنمنت کافا ۲۰۲۴ جای گرفت و به ادعای رسانه‌های این کشور، عملکردی موفقیت آمیز را بر جای گذاشته است که با رونمایی از سنگین‌ترین کاپیتان فوتسال زنان در آسیا و شاید جهان، برخی از اخبار فوتسال در قاره کهن را به خود اختصاص داده است.

اگرچه چاریوا و هم‌تیمی‌هایش در مصاف با تیم ملی فوتسال ایران، فرصتی برای خودنمایی نداشتند و با نتیجه ۹ بر صفر متحمل به شکست سنگینی شدند، اما به هر حال تصاویر و گلزنی کاپیتان ترکمن‌ها بدون شک جالب و فراموش نشدنی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

‌؟.. پنجشنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

عجب واقعا چرا این خبر ها رو میذارید حق پخش داشت آیا پس جمع کنید این مسخره بازی ها رو