کد خبر : 261505
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 18:32
-

هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتسال؛

گیتی‌پسند سرود قهرمانی سر داد/ حفظ چهارمی پالایش با گل دراماتیک/ گهرزمین در آستانه نایب قهرمانی

گیتی‌پسند سرود قهرمانی سر داد/ حفظ چهارمی پالایش با گل دراماتیک/ گهرزمین در آستانه نایب قهرمانی

رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتسال با انجام ۷دیدار به پایان رسید.

 

 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بیست و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور با انجام ۷دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید. 

 

در اصفهان گیتی‌پسند با حضور هواداران خود برابر شهرداری ساوه صف‌آرایی کرد و توانست با وجود یک هفته دور بودن از شرایط تمرین بدلیل بروز سرماخوردگی، بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. شاگردان محمد کشاورز در این دیدار با پنج گل جشن قهرمانی خود را شیرین‌تر از قبل کردند. 

 

بازی تیم‌های گهرزمین سیرجان و مس سونگون ورزقان در نیمه اول پایاپای پیش رفته و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نیمه دوم این بازی که نتیجه آن اهمیت زیادی در کسب عنوان دومی لیگ‌برتر داشت با به قپثنر رسیدن گل دوم گهرزمین با حواشی همراه بود. این تیم به گل سوم خود هم رسید تا گل دوم مس هم بی‌اثر شود و با پیروزی مقابل مس در آستانه تصاحب رده دوم لیگ‌برتر قرار بگیرد. 

 

در بندرعباس پالایش نفت در بازی‌ای که انتظار برد پرگل مقابل حافظ مازندران را داشت کارش به گره خورد و در جریان بازی تا تساوی سه بر سه هم پیش رفت اما گل دراماتیک امیر خونجهان در ۹دهم ثانیه به پایان باعث شد تا این تیم جایگاه چهارمی جدول را در یک هفته به پایان تثبیت کند. 

 

نتایج سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.