کد خبر : 261819
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 8:57
-

دزدان دریایی اسپانیا جیب‌های ستاره ایرانی را خالی کردند

دزدان دریایی اسپانیا جیب‌های ستاره ایرانی را خالی کردند

پس از چهار پیروزی متوالی و روزهای شگفت‌انگیز، سعید احمدعباسی و رفقایش در مصاف با تیم نویا دراماتیک‌وار متوقف شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،تیم وینا البالی والدپنیاس در هفته بیستم لیگا اسپانیا در شب بدشانسی سعید احمدعباسی ستاره گلزن ایرانی‌ خود که در دیدار شنبه شب گذشته ضرباتش به تیرک اصابت می‌کرد، در برابر تیم پایین جدولی نویا با نتیجه ۴ بر چهار متوقف شد و پس از پیروزی‌های بزرگ مقابل بارسلونا و سه برتری دیگر، در این هفته تساوی غیرمنتظره‌ای را تجربه کرد تا فرصت حضور در بالای جدول را از کف بدهد.

سعید احمدعباسی و رفقایش در خانه نویا که به دزدان دریایی مشهور هستند، شب عجیبی را پشت سر گذاشتند. والدپیناس در شرایطی پای به این مسابقه گذاشت که پیش‌بینی می‌شد سه امتیاز این جدال برای آن‌ها حاضر و آماده باشد. اما از بدو شروع بازی، این دزدان دریایی بودند که در دقایق ۱۰ و ۱۶ موفق به گلزنی شدند و تیم والدپیناس را به شوک فرو بردند.

شاگردان راموس پس از دریافت گل‌دوم، سریعا به بازی برگشتند و ثانیه‌های بعد یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و همچنین در دقیقه ۱۷ به گل تساوی دست یافتند. نیمه نخست در حالی با نتیجه ۲ بر دو به پایان رسید که سعید احمدعباسی بارها خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که دو بار با بدشانسی ضربه‌اش به تیرک دروازه اصابت کرد و چندین مرتبه نیز با واکنش دروازه‌بان نویا در گلزنی ناکام ماند. والدپیناس در نیمه اول خطاهای پرشماری را مرتکب شد و فرصت‌های گلزنی را به تیم قعرنشین هدیه داد.

بر خلاف نیمه نخست، این بار وینا البالی والدپنیاس کاملا بر بازی مسلط شد و توسط فرناندو در دقیقه ۳۲ و بینهو در دقیقه ۳۴، کامبک استثنایی را رقم زد. اما خوشحالی شاگردان راموس و یاران احمدعباسی دوام چندانی نداشت و نویا در یک دقیقه پایانی با نمایش بسیار عالی در سیستم پاورپلی، گل‌های خورده را یکی پس از دیگری جواب داد تا نوبت به حریف برسد که با کامبک از شکست خانگی فرار کنند و بازی را به برابری بکشند.

سعیداحمدعباسی، ستاره ملی‌پوش والدپیناس در هفته‌های گذشته مقابل تیم‌های بزرگ لیگ اسپانیا، بارسلونا، رئال بتیس، اینتر موویستار و کارتاخنا موفق به گلزنی شده بود، ولی در برابر دزدان دریایی با درهای بدشانسی روبه‌رو شد.

والدپیناس با کسب این یک امتیاز خارج از خانه، موقتا با ۳۰ امتیاز در رده هشتم لیگا اسپانیا جای گرفت که سقوط دوپله‌ای را برایشان به همراه داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.