کد خبر : 261943
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 23:37
-

جریمه ۸ هزار دلاری در انتظار لژیونرهای ایرانی

جریمه ۸ هزار دلاری در انتظار لژیونرهای ایرانی

کمیته فوتسال ایران با رد درخواست باشگاه پالما اسپانیا، پشت بازیکنان تیم ملی را خالی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم ملی فوتسال ایران باید از روز ۲۹ فروردین ماه در جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی هم هست، شرکت کند. به دلیل اینکه این رقابت‌ها خارج از فیفادی برگزار می‌شود، باشگاه‌ها پالما اسپانیا مخالفت خود را با حضور بازیکنان ایرانی‌اش در جام ملت‌ها اعلام کرده است.

چندی پیش احسان اصولی رییس کمیته فوتسال به صورت وبیناری با مدیران باشگاه پالما جلسه‌ای برگزار کرد و پس از آن از حل این موضوع به صورت مسالمت‌آمیز خبر داد اما مدتی نگذشت که باشگاه پالما دوباره از مخالفت خود با این موضوع خبر داد و همچنین به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که ملی‌پوشان ایرانی این تیم باید جریمه ۲۵ هزار دلاری بپردازند تا باشگاه از نبود بازیکنان ایرانی خود متضرر نشود.

کمیته فوتسال ایران نیز با این درخواست مخالفت کرده و به باشگاه پالما اعلام کرد که این هزینه را نمی‌پردازد. باشگاه پالما نیز بعد از رد درخواستش، به بازیکنان ایرانی خود اعلام کرد که باید نفری ۸ هزار دلار به عنوان جریمه بپردازند.

با این اوصاف مسلم اولادقباد و سالار آقاپور که برای پالما بازی می‌کنند و همچنین سرباز هستند، باید پس از پایان مهلت سازمان نظام وظیفه به ایران برگردند و برای تیم ملی ایران در جام ملت‌ها به میدان بروند.

تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ با کویت، بحرین و افغانستان هم‌گروه است. شاگردان وحید شمسایی روزهای ۳۰ فروردین، اول و سوم اردیبهشت در دور گروهی به میدان می‌روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین جمعه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

بهتره لژیونرها فقط برای مرحله حذفی به تیم اضافه شوند این فدراسیون فوتبال اصلا براش مهم نیست چه بلایی سرفوتسال میاد