کد خبر : 263340
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 - 16:06
-

چرا مربی برزیلی سابق کویت جایگزین ناظم‌الشریعه شد؟/ تکه‌های پازل کودتا در کنار گذاشتن ناظم جور است

چرا مربی برزیلی سابق کویت جایگزین ناظم‌الشریعه شد؟/ تکه‌های پازل کودتا در کنار گذاشتن ناظم جور است

مسئولان فدراسیون فوتبال کویت سرمربی سابق برزیلی خود را جایگزین ناظم‌الشریعه کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پس از تصمیم شوک برانگیز و اقدام دور از ذهن فدراسیون فوتبال کویت که به دنبال نارضایتی بازیکنان از شرایط موجود با کادر ایرانی، سرمربی سابق برزیلی سابق خود را جایگزین ناظم‌الشریعه کرده‌اند، حالا اطلاعات دقیق تر حاکی از آن است که این مربی سال‌هاست که در لیگ کشورشان سرمربی الکاظمه است و حدود ۹ بازیکن تیمش نیز در ترکیب تیم‌ملی کنونی کویت حضور دارند.

بنابراین این مربی برزیلی شناخت بیشتری از بازیکنان کنونی داشته، سابقه سرمربیگری در تیم‌ملی بزرگسالان را دارد و از همه مهمتر اینکه با بازیکنان تیم روابط حسنه‌ای دارد که علت تصمیم کویتی‌ها را در آستانه جام ملت‌های آسیا بیشتر عیان می‌کند.

تکه‌های جمع شده پازل برکناری ناظم که از شب قبل در اردوی کویت شکل گرفته نشان می‌دهد که علیرغم ادعای ناظم‌الشریعه در خصوص عدم تمدید خود خواسته‌اش با کویت آن هم در فاصله چند روز تا شروع جام ملتهای آسیا و در شرایطی که خود تیمش را به اردوی بانکوک برده، دلیلی جز کودتای عجیب و نامتعارف بازیکنان ندارد و شاید یک تعارف ساده به کناره‌گیری از سوی سرمربی تیم‌ملی برای آبروداری، کافی بوده تا کویتی‌ها تصمیم خود را برای او علنی کنند.

اقدامی ظاهرا عجولانه پس از چند شکست متوالی در بازی‌های تدارکاتی که خارج از عرف فوتسال است آن هم از سوی کشوری که در فوتسال جایگاه خاصی ندارد و بدتر اینکه در قبال مربی‌ای که عنوان سومی جهان را در کارنامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۳۸

خیلى واضح و روشن هست !!!
چون فدراسیون کویت پس از یک سال همانند فدراسیون عراق متوجه شد ناظم الشریعه دانش فنى ندارد و با او و کادرش بِه جایی نخواهد رسید و جلوى آسیب بیشتر فوتسال کویت را گرفت و ناظم الشریعه را خیلى محترمانه یک هفته قبل از مسابقات آسیایی اخراج کرد !!!!

ع ی دوشنبه , ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۲۴

کویت کجای فوتسال جهان جایگاه داره که توقع داشته باشه همه تیم‌ها رو ده تا بزنه اونم مسابقات تدارکاتی فوتسال دیگه فوتبال نیست خریدنی باشه دینار دلار به دادت برسه