کد خبر : 263393
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 0:01
-

شور هیجان جام رمضان با حضور ستارگان فوتسال در جنوبی‌ترین شهر خراسان رضوی+ عکس‌ها

شور هیجان جام رمضان با حضور ستارگان فوتسال در جنوبی‌ترین شهر خراسان رضوی+ عکس‌ها

حضور ستاره‌های فوتسال ایران شور و حال خاصی به مسابقات جام رمضان گناباد داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، همه ساله در ماه رمضان رقابت‌های فوتسال در سراسر کشور با عنوان «جام رمضان» با شور و حرارتی وصف‌ناپذیر دنبال می‌شود. در استان خراسان که از یکی از فوتسال خیزترین استان‌های کشور است نیز این مسابقات پر شور و هیجان برگزار می‌شود که یکی از پر شورترین و جذاب ترین این رقابت ها در گناباد برگزارمی‌شود.

گناباد که همه آن را با قنات قصبه که 

عمیق‌ترین و قدیمی‌ترین کاریز جهان است به یاد می‌آورند توانسته طی مدت کوتاهی در فوتسال پیشرفت شایانی کرده و همه ساله با برگزاری جام رمضان هیجان ویژه‌ای به اهالی فوتسال استان خراسان رضوی هدیه کند.

نکته‌ی قابل تامل در این شهرستان حضور افشین رستمی مربی جوان فوتسال است که به عنوان مسئول کمیته فوتسال این شهر نقش بسزایی در رشد و توسعه فوتسال این شهرستان داشته و خود نیز در آنالیز فوتسال دستی بر آتش دارد. 

 

امسال نیز مسابقات گناباد با حضور پرشور تماشاگران و چهره‌های شاخص فوتسال ایران از جمله بهمن جعفری، عارف بلوکی، حمیدرضا مرادیان، علی ابراهیمی، سجاد امانی، ناصر عجم، مرتضی محمدی و … در حال برگزاری است که هزاران تماشاگر را به سالن کشانده است. 

 

نکته قابل ذکر این که این رقابت‌ها هر شب به صورت اینترنتی با کیفیت بسیار بالا پخش زنده می‌شود که باعث شده علاقه مندان زیادی نیز از این بستر این رقابت‌ها را دنبال کنند.

 

گوشه‌ای از این رقابت‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.