کد خبر : 263450
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 12:41
-

غیبت طیبی بهانه نشود

غیبت طیبی بهانه نشود

تیم ملی فوتسال ایران یکی از بهترین های خود را برای جام ملت های آسیا در اختیار ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،بالاخره و با کش و قوس های فراوان اعلام شد که حسین طیبی ستاره فوتسال ایران به جام ملت های آسیا نمی رسد.بازیکنی که یکی از ارکان موفقیت فوتسال ایران در سال های اخیر بوده پس از از دست دادن جام جهانی گذشته حالا با بدشانسی محض، جام ملتهای آسیا ۲۰۲۴ را هم از دست داد تا شمسایی که پیش از این نگران بود لژیونر ها به دلیل عدم همکاری باشگاه پالما اسپانیا به جام ملت ها نرسند حالا به دلیل مصدومیت یکی از بهترین هایش را در اختیار نداشته باشد.
شمسایی البته هوشمندانه با اضافه کردن علی اصغر حسن زاده به تیم ملی از چند ماه قبل، هم خلا های تاکتیکی تیمش را پر کرد و هم یک کاپیتان ششدانگ را به تیم بازگرداند تا حالا از این حیث غیبت طیبی احساس نشود با این حالا وزنه ای که این لژیونر فوتسال ایران برای تیم ملی محسوب می شد قابل کتمان نیست.
با این اوصاف نباید غیبت او در تیم ملی اجساس شود. حتما جایگزینان طیبی نیز بازیکنان قابل و شایسته ای هستند و شمسایی نیز به خوبی به این مهم واقف است. پیش بینی ما قهرمانی قاطعانه ایران در جام ملت های آسیاست اما اگر خدایی نکرده این اتفاق رخ نداد مبادا نبود طیبی را بهانه ای برای این اتفاق قرار دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱

جای تاسفه تیمهای دیگه ده تا بازی دوستانه و ایران فقط سه بازی در ویتنام.