کد خبر : 263461
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 17:32
-

کریمی: آرزوی قهرمانی دوره قبل جام ملت‌های آسیا روی دلمان مانده است/رفیعی: امیدوارم ناکامی دوره قبل را جبران کنیم

کریمی: آرزوی قهرمانی دوره قبل جام ملت‌های آسیا روی دلمان مانده است/رفیعی: امیدوارم ناکامی دوره قبل را جبران کنیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران، گفت:‌ آرزوی قهرمانی در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا روی دل ما مانده و امیدواریم رقابت‌های پیش‌رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مهدی کریمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت‌های آسیا، گفت: شرایط تیم ملی خوب است. تمرینات صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود و بچه‌ها خیلی شاداب تمرین می‌کنند. شرایط خودم هم خوب است و انگیزه بالایی برای جام ملت‌ها دارم چرا که جام ملت‌های قبلی را مقابل ژاپن از دست دادیم. آرزوی قهرمانی روی دل ما ماند اما امیدواریم رقابت‌های پیش‌رو را با قهرمانی پشت سر بگذاریم.

علیرضا رفیعی نیز اظهار داشت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستیم. اردوهای تیم از ۲۴ اسفند شروع شد که تمرینات بدنسازی شدیدی داشتیم و لازم بود. بعد از آن به ویتنام رفتیم و در آنجا با مراکش، نیوزیلند و ویتنام دیدار کردیم. در آنجا توانستیم دوم شویم و نقاط ضعف و قوت تیم برای ما مشخص شد.

وی افزود: کار با وحید شمسایی سخت و لذت‌بخش است. خود او چندین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شده و همیشه در دوران بازیگری بهترین بوده است. امیدوارم ناکامی دوره قبل را جبران کنیم و با قهرمانی دل مردم را شاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.