کد خبر : 265485
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 11:52
-

طاهری: با اختلاف یک یا دو گل قهرمان آسیا می‌شویم/ازبکستان شگفتی‌ساز جام جهانی می‌شود

طاهری: با اختلاف یک یا دو گل قهرمان آسیا می‌شویم/ازبکستان شگفتی‌ساز جام جهانی می‌شود

محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال معتقد است که ملی‌پوشان با اختلاف یک یا دو گل حریف را شکست داده و قهرمان می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، امروز فینال جام ملت‌های فوتسال آسیاست و تیم ملی کشورمان باید مقابل میزبان این مسابقات به زمین برود و قطعاً کار سختی خواهد داشت. با این حال، محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال معتقد است که ملی‌پوشان با اختلاف یک یا دو گل حریف را شکست داده و قهرمان می‌شوند.
 
عملکرد تیم ملی فوتسال در این دوره از مسابقات را چطور ارزیابی کردید؟
به غیر از بازی اول (در نیمه اول) و بازی دوم با بحرین دربقیه بازی‌ها ملی‌پوشان ما خوب عمل کردند. بازی با ازبکستان بازی سختی بود و مشخص بود که ازبک‌ها تیم ما را به خوبی آنالیز کرده بودند. آنها پیش از جام و با آمدن خوزه ونانسیو لوپز توانسته بودند اردوهای خوبی را برگزار کنند و در این دوره از مسابقات از نظر روحی و جسمی کاملاً آماده بودند. من شک ندارم ازبکستان در جام جهانی شگفتی‌ساز می‌شود و در آینده به یکی از قدرت‌های برتر آسیا و یا حتی جهان مبدل خواهد شد. به همین دلیل معتقدم بازیکنان ما مقابل این تیم قدرتمند تمام تلاش خود را کردند و با اینکه یک جاهایی تمرکز لازم را نداشتند اما در نهایت نمره مثبت به آنها می‌دهم و امیدوارم مقابل تایلند قدرتمند ظاهر شویم.
 پیش‌بینی شما از بازی مقابل تایلند چه خواهد بود؟
تایلند همیشه جزو سه تیم اول آسیا بوده است. مخصوصاً که الان میزبان هم هست و از وجود ۱۰ هزار تماشاگر بهره خواهد برد اما تیم ما از شرایط فنی بسیار خوبی بهره‌مند است و اگر با تمرکز بازی کنند، اعتقادم این است که با اختلاف یک یا دو گل، قهرمان این جام خواهیم شد.
 یکی از اتفاقات این جام که همه را شگفت‌زده کرد، حذف زود هنگام ژاپن بود!
به نظرم تیم‌ها پیشرفت زیادی کرده‌اند. شما نگاه کنید تاجیکستان و افغانستان چه پیشرفتی داشته‌اند. به همین دلیل هیچ تیمی دیگر از پیش بازنده نیست. فکر می‌کنم ژاپن در این جام غافلگیر شد و به همین دلیل، خیلی زود حذف شد. در کل کشورهای آسیایی نشان دادند برای فوتسال هزینه کرده‌اند و بشدت در حال پیشرفت هستند. پیش از این هم گفتم مطمئن باشید که ازبکستان در جام جهانی شگفتی ساز خواهد شد. در چنین شرایطی ما بعد از قهرمانی کار سختی در پیش داریم.
 چقدر مطمئن از قهرمانی ایران صحبت می‌کنید!
منظورم این است اگر این امر محقق شد، بازیکنان ما نباید در باد غرور این قهرمانی بخوابند و از این به بعد با پیشرفت کشورهای آسیایی کار برای ما سخت می‌شود و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم وگرنه مثل ژاپن غافلگیر می‌شویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.