کد خبر : 266814
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1403 - 14:24
-

جداوی: در حال تکمیل زیرساخت‌های حرفه‌ای پالایش نفت بندرعباس هستیم/ اردوی اصفهان را آغاز کرده‌ایم/ اولین پرداختی قراردادها انجام شد

جداوی: در حال تکمیل زیرساخت‌های حرفه‌ای پالایش نفت بندرعباس هستیم/ اردوی اصفهان را آغاز کرده‌ایم/ اولین پرداختی قراردادها انجام شد

مهندس جداوی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مهندس مسعود جداوی از اعزام تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس به اصفهان خبر داد و گفت: تیم پالایش نفت بندرعباس بعد از یک هفته تمرین در بندرعباس برای اردوی آماده‌سازی، روز سه‌شنبه(۱خرداد) راهی اصفهان شد. 

 

او با اشاره به اردوی اصفهان گفت: طبق برنامه کادر فنی در این اردوی آمادگی، تمرینات بدنسازی و یک بازی دوستانه خواهیم داشت. 

 

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس از پرداخت بخشی از قرارداد قبل از اردو اصفهان اشاره کرد و افزود: حقوق و دستمزد بازیکنان و کادرفنی همانند سال گذشته طبق تعهد باشگاه و در فصل جاری بصورت حرفه‌ای و با شیوه جدید مالی پرداخت می‌شود تا بازیکنان در آرامش به موفقیت این باشگاه فکر کنند. 

 

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده باشگاه نه تنها در بحث مالی بلکه در تمام زمینه‌ها مطابق با متد روز دنیا پیش خواهیم رفت و پیگیری‌های لازم را برای زیرساخت مناسب برای رشته فوتسال مهیا خواهیم کرد. 

 

مهندس جداوی در ادامه از نحوه جذب بازیکنان این تیم در فصل پیش رو گفت: لیست ارائه شده کادرفنی تاکنون جذب شده است و باشگاه آمادگی کامل برای تقویت بیشتر تیم با نظر سرمربی را دارد. 

 

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس در پایان ضمن امیدواری برای کسب نتایج مطلوب در این فصل گفت: با استفاده از ظرفیت‌های توانمند استان در این تیم و بهره‌گیری از چند بازیکن با تجربه امیدواریم فصل بسیار خوبی را برای هواداران پالایش نفت بندرعباس در لیگ‌برتر فوتسال کشور رقم بزنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Mohansd جمعه , ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

مگه مهندس جداوی مدیرعامل پالایشگاهست ،من فکر کردم آقای مهندس هاشمی مدیر عامل پالایشگاه بندرعباس هست