کد خبر : 266878
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1403 - 21:04
-

جنتی : گیتی پسند و اصفهان آماده میزبانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا است/سرلوحه باشگاه گیتی پسند اخلاق‌مداری است

جنتی : گیتی پسند و اصفهان آماده میزبانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا است/سرلوحه باشگاه گیتی پسند اخلاق‌مداری است

رئیس هیات مدیره گیتی پسند از این تیم گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، علیرضا جنتی در رابطه با گروه صنایع گیتی‌پسند، اظهار کرد: افتخار ۴۰ سال شاگردی پدرم را دارم، اگر امروز گروه صنایع گیتی پسند وجود دارد به خاطر فکرها و آینده‌نگری پدر معنوی گیتی پسند حاج ناصر جنتی است. امیدواریم با برنامه هاب که داریم بتوانیم جشن ۱۰۰ سالگی گیتی پسند را بگیریم. یکی از اتفاقاتی که می‌خواهیم رخ دهد، جدا کردن مدیریت از مالکیت است زیرا اعتقاد داریم هرکس زحمت می‌کشد باید سهامدار باشد.

وی ادامه داد: سال خوبی را طی کردیم، ۱۱۳ میلیون متر تولید لوله پنج لایه داشتیم که چنین چیزی تا کنون در کشور اتفاق نیفتاده است. همچنین استاندارد ترکیه را هم گرفتیم، با این استاندارد چشم بسته از همه جا محصولات ما را خریداری می‌کنند. بالغ بر ۶ ماه کارشناسان ترکیه‌ای بر روی کار ما نظارت داشتند تا توانستیم این استاندارد که دقیقا چند روز پس از قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند بود را بگیریم.

رئیس هیات مدیره گروه صنایع گیتی‌پسند، افزود: باتوجه به تحریم‌هایی که وجود دارد، تهیه خوراک گروه صنایع گیتی‌پسند که مواد اولیه است برای ما سخت شده و امیدواریم با تمام مشکلات بتوانیم این چرخه را بگردانیم.

جنتی با بیان اینکه گیتی‌پسند به افرادی مثل محمد کشاورز که در زمان بی پولی کنار ما بودند و باشگاه را ترک نکردند افتخار می کند گفت: از سال ۸۹ در هیات مدیره غیر ورزشی شروع باشگاه‌داری گیتی پسند رقم خورد. سرلوحه باشگاه گیتی پسند اخلاق‌مداری است، در کنار آن با ۱۴ سال قرار گرفتن بر روی سکو در فوتسال خوشحالیم باری از ورزش اصفهان را به روی دوش داریم.

وی افزود: حدود ۶۰ درصد بدنه تیم ملی فوتسال از تیم گیتی پسند تشکیل شده است که مسئولین باید قدردان باشگاه‌ها باشند. از بازی‌های ملی لذت بردیم و برای مامهم نبود چه کسی گل می‌زند بلکه پشت هر موفقیت یک تیم و تلاش همه است. دست به ترکیب اصلی نزدیم و تنها نقاط ضعف را پوشش دادیم، باید فصل گذشته را فراموش کنیم و به فکر رکوردهای سال قبل نباشیم زیرا باعث می‌شود قهرمانی را از دست بدهیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند افزود: شیرازه زحمت و تلاشی که کارگران در کارخانه انجام می‌دهند به باشگاه و بازیکنان تزریق می‌شود تا گیتی پسند دیده شود.

جنتی در خصوص جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، تصریح کرد: مهدی تاج در خصوص جام باشگاه‌های آسیا تماسی با ما گرفت و گفت مشکلی ندارید این مسابقات مانند فوتبال به صورت رفت و برگشت برگزار شود که گفتم باشگاه‌هایی مثل گیتی‌پسند از پس این هزینه بر می‌آیند، اما خیلی از باشگاه‌ها از پس آن بر نمی‌آیند و علاوه بر آن تعطیلی لیگ ایران زیاد می‌شود.

وی ادامه داد: طبق صحبت‌هایی که با استاندار اصفهان و مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان داشتیم به مهدی تاج اعلام کردم که اصفهان آمادگی میزبانی از مسابقات آسیایی را دارد. امیدوارم این مسابقات در شهرمان برگزار شود زیرا بعد از کرونا دیگر این رقابت‌ها را نداشتیم. تمام این مسابقات و قهرمانی‌ها ویترینی برای بازیکنان است که رزومه قوی داشته باشند.

رئیس هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند، تصریح کرد: بازی خوب از بازیکنان ببینم برای باخت هم پاداش می‌دهم پس مردانه بازی کنید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.