کد خبر : 266880
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1403 - 22:15
-

شمس در گفتگو با Fut5al :

گروه را خودمان می چیدیم هم این‌قدر خوب نمی‌شد/ گروه افغانستان سخت است اما آنها سرنترسی دارند

گروه را خودمان می چیدیم هم این‌قدر خوب نمی‌شد/ گروه افغانستان سخت است اما آنها سرنترسی دارند

سرمربی سابق تیم‌ملی ایران از گروه ایران به عنوان یک گروه خوب و راحت در جام‌جهانی نام برد.

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال در خصوص قرعه ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان گفت: اعتقاد دارم که اگر قرار بود خودمان هم حریفان‌مان را در دور گروهی بچینیم چنین گروه خوب و راحتی را نمی‌توانستیم داشته باشیم.

او افزود: تیم‌ملی فرانسه که اولین بار است به جام جهانی راه پیدا می‌کند و تیم ملی ما به راحتی از این تیم عبور خواهد کرد. ونزوئلا هم تجربه خاصی ندارد و فکر می‌کنم اولین یا دومین باری است که به جام‌جهانی می‌آید و حریفی برای ایران حساب نمی‌شود.

سرمربی سابق تیم‌ملی ایران قویترین حریف ایران در گروه آخر را گواتمالا خواند و گفت: این تیم با تجربه برگزاری جام‌جهانی، چندین دوره در این رقابت‌ها به میدان رفته و از این حیث شرایط بهتری نسبت به دو حریف دیگر ایران دارد و شاید گفت جدی‌ترین حریف ما این تیم خواهد بود. قرعه خوبی است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.

شمس همچنین به گروه افغانستان اشاره کرد و تاکید کرد: این تیم متاسفانه در گروه سختی قرار گرفت اما با شناختی که از آنها دارم، ترس بازیکنان مجید مرتضایی در کافا و جام ملت‌های آسیا ریخته و سر نترسی دارند.

او ادامه داد: به این تیم خوشبین هستم چون آنها برخلاف خیلی‌ها از حضور در کافا نمی‌ترسند و از این مسابقات امسال به عنوان یک فرصت خوب برای آماده‌سازی برای جام‌جهانی استفاده خواهند کرد.

پیشکسوت فوتسال ایران در پایان خاطرنشان کرد: آسان‌ترین گروه جام‌جهانی، گروه ازبکستان بود و سخت‌ترین آن هم گروه افغانستان و البته گروه برزیل که باید نشست و دید که چه اتفاقات و شگفتی‌هایی در راه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸

به امید پیروزی افغانستان وایران