اصغریمقدم: امیدوارم آرامش به کشور عزیزمان برگردد

مربی فوتسال از شرایط کنونی گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جواد اصغریمقدم سرمربی تیم شهرداری گفت: و تسلیت به خانوادههایی که عزیزهای خودشان را در این جنگ تحمیلی از دست دادند. خیلی ناراحت هستیم بابت اتفاقات جنگ و از دست دادن خیلی از مردم عزیزمان. انشاالله سال جدید هم جنگ تمام شود هم حال دل مردم ایران خوب شود.
وی افزود: در مورد خرابی سازمان لیگ هم ناراحت هستیم و انشالله دیگه از این نوع اتفاقات نباشه و ارامش به کشور عزیزمان برگردد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰