کد خبر : 308020
تاریخ انتشار : جمعه 7 فروردین 1405 - 14:45
-

اصغری‌مقدم: امیدوارم آرامش به کشور عزیزمان برگردد

اصغری‌مقدم: امیدوارم آرامش به کشور عزیزمان برگردد

مربی فوتسال از شرایط کنونی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جواد اصغری‌مقدم سرمربی تیم شهرداری گفت: و تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزهای خودشان را در این جنگ تحمیلی از دست دادند. خیلی ناراحت هستیم بابت اتفاقات جنگ و از دست دادن خیلی از مردم عزیزمان. ان‌شاالله سال جدید هم جنگ تمام شود هم حال دل مردم ایران خوب شود. 

وی افزود: در مورد خرابی سازمان لیگ هم ناراحت هستیم و انشالله دیگه از این نوع اتفاقات نباشه و ارامش به کشور عزیزمان برگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.