کد خبر : 181834
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399 - 17:17
-

پیروزی نزدیک ایران مقابل ازبکستان

پیروزی نزدیک ایران مقابل ازبکستان

اولین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و ازبکستان با برتری ۲ بر یک ملی پوشان ایران به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و ازبکستان با برتری ۲ بر یک ملی پوشان ایران به پایان رسید.

شرح جریان مسابقه به شرح زیر است:

نیمه نخست:

*دو دقیقه ابتدایی این دیدار با فشار دو طرف همراه شد. ازبکستان نیز به پشتوانه حدود ۱۵۰ تماشاگری که تشویق پر سر و صدایی ایجاد کرده بود، در تلاش برای رساندن خود به دروازه ایران بود و دو نفوذ موفق هم داشت که با واکنش خوب سپهر محمدی منجر به گل نشد.

*ملی‌پوشان ایران خیلی سریع جریان بازی را در دست گرفتند و بازی در شش دقیقه بعدی متعادل‌تر پیش رفت. ضمن اینکه موقعیت بسیار خوب ایران در دقیقه هفتم بازی با واکنش دروازه‌بان ازبکستان تبدیل به گل نشد تا اینکه در دقیقه ۹ بازی یک خطای پنالتی روی علی اصغر حسن‌زاده صورت گرفت که توسط علی ابراهیمی به گل نخست ایران تبدیل شد.

*بازی در کنترل کامل ملی‌پوشان ایران پیش رفت تا اینکه طاها نعمتی در دقیقه ۱۳ روی یک توپ ربایی فوق العاده و استارتی زیبا، گل دوم ایران را با ضربه بغل پا، توپ را وارد دروازه میزبان کرد.

*دیگر موقعیت گلزنی این دیدار روی شوت علی ابراهیمی توسط دروازه‌بان ازبکستان راهی کرنر شد. در دقیقه ۱۷ مسابقه نیز پاس زیبا و عمقی توکلی با شوت حسن‌زاده همراه شد، اما توپ از کنار تیرک دروازه به اوت رفت .

ازبک‌ها یک نفوذ جدی دیگر نیز انجام دادند اما پاس رو به بیرون و ضربه دیگر بازیکن ازبکستان به خوبی توسط محمدی دفع شد.

سپهر محمدی با دو واکنش خوب‌ دیگر در ۲ دقیقه پایانی نیمه نخست از دروازه ایران به خوبی حراست کرد.

نیمه دوم:

*سپهر محمدی یکبار دیگر در دقیقه ۳ نیمه دوم با واکنش خوب خود مانع از گلزنی میزبان شد.

*تا دقیقه ۷ با تلاش یکسان دو تیم بازی پیش رفت تا اینکه روی یک پاس اشتباه به بازیکن ازبکستان، نخستین گل حریف به ثمر رسید.

*بازی با تلاش دو‌ تیم برای گلزنی ادامه داشت و در این بین هر کدام‌ از دو تیم موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کردند که هیچ کدام تبدیل به گل نشد.

*ازبک‌ها دو دقیقه پایانی به پاورپلی روی آوردند اما موفق به گلزنی نشدند تا این دیدار با پیروزی ۲ بر یک ایران به پایان برسد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.