برزگر: سایپا با بازیکنانی که در اختیار دارد، طبیعی بود که برتر باشد
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نجمه برزگر در مورد باخت سنگین تیمش مقابل سایپا تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: در این بازی خیلی بد بودیم و حقمان بود که ببازیم، متاسفانه دروازه بان تیم مصدوم بود و با اما و اگر در ترکیب تیم قرار گرفت و نتوانست خوب بازی


























