کد خبر : 146967
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 11:00
-

بارانی : نباید سایپا را دست کم گرفت/می‌خواهیم مسابقات دور برگشت را با برد آغاز کنیم

بارانی : نباید سایپا را دست کم گرفت/می‌خواهیم مسابقات دور برگشت را با برد آغاز کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اظهار داشت: تمرینات تیم به خوبی در حال انجام است و بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی، در آمادگی خوبی به سر می‌برند.با توجه به انصراف تیم ستارگان ورامین، رقابت‌های دور برگشت مجددا قرعه‌کشی شد و مسابقات با حضور ۱۲ تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اظهار داشت: تمرینات تیم به خوبی در حال انجام است و بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی، در آمادگی خوبی به سر می‌برند.با توجه به انصراف تیم ستارگان ورامین، رقابت‌های دور برگشت مجددا قرعه‌کشی شد و مسابقات با حضور ۱۲ تیم دنبال می شود.

وی در خصوص بازی اول تیمش در نیم فصل دوم مقابل سایپا گفت: حریف جزو تیم‌های خوب لیگ بوده و اکنون در صدر جدول قرار دارد، آنها امسال جز مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند لذا نباید آنها را دست کم گرفت. قطعا به دنبال برد در این دیدار هستیم اما به خوبی می‌دانیم که نباید بی گدار به آب بزنیم.

سرمربی تیم ملی حفاری با بیان اینکه شناخت نسبتا خوبی از تیم سایپا دارد گفت: نیلوفر اردلان هدایت این تیم را برعهده دارد و تیم خوبی روانه مسابقات کرده است اما روی هم رفته ما برای برد وارد میدان می‌شویم و می‌خواهیم مسابقات دور برگشت را با برد آغاز کنیم.

وی ضمن رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش در دور رفت مسابقات گفت: با شروع مسابقات تیم ما رفته رفته بهتر شد و با برنامه‌ریزی که انجام دادیم تاکنون به اهداف مدنظرمان رسیده ایم. ابتدا برای صعود به مرحله پلی آف تلاش می‌کنیم و در ادامه به قهرمانی در مسابقات فکر می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.