کد خبر : 146969
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 11:04
-

تقابل مدعیان در اهواز/ قهرمان و نایب قهرمان به رفسنجان رسیدند

تقابل مدعیان در اهواز/ قهرمان و نایب قهرمان به رفسنجان رسیدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در حالی برگزار می‌شود که ۲ تیم مدعی ملی حفاری و سایپا تهران مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند . تیم ملی حفاری در شرایطی به مصاف سایپا یکی از مدعیان قهرمانی می‌رود که فصل گذشته در عین شایستگی عنوان سوم این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در حالی برگزار می‌شود که ۲ تیم مدعی ملی حفاری و سایپا تهران مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند .

تیم ملی حفاری در شرایطی به مصاف سایپا یکی از مدعیان قهرمانی می‌رود که فصل گذشته در عین شایستگی عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، این موضوع باعث می‌شود انگیزه بازیکنان حفاری به مراتب بیشتر شود چرا که نمی‌خواهند در خانه آن هم در مقابل هوادارانشان به راحتی امتیاز از دست دهند.

در سوی مقابل تیم سایپا که از بازیکنان ملی پوش متعددی بهره می‌برد برای کسب عنوان قهرمانی، وارد میدان می‌شود تا با شکست ملی حفاری برای دیگر تیم‌ها خط و نشان بکشد. بی‌شک تقابل ۲ قدرت فوتسال کشور در اهواز از حساسیت بسیاری برخوردار بوده و کادر فنی ۲ تیم از این موضوع به خوبی آگاهی دارند.

تیم حفاری در مرحله رفت رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان از ۱۲ بازی خود با ۹ برد، ۲ تساوی و یک باخت و کسب ۲۹ امتیاز در مکان سوم قرار دارد و در سوی مقابل تیم سایپا با ۱۰ برد، یک تساوی و یک باخت و کسب ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است.

نماینده خوزستان سه فصل پیش عنوان قهرمانی رقابت ها را به خود اختصاص داد و در رقابت های امسال از بازیکنان بومی بهره می برد، دیدار رفت ۲ تیم ملی حفاری و سایپا با نتیجه تساوی به پایان رسید اما در بازی برگشت تیم حفاری در خانه به میدان می رود که از حضور تماشاگران پرشور خود بهره می برد و این موضوع کار سایپا را سخت تر می کند.

با توجه به حضور چند تیم قدرتمند در فصل جاری، تیم ملی حفاری کار آسانی در پیش نخواهد داشت و کادر فنی و بازیکنان به خوبی می‌دانند که برای قهرمانی در لیگ باید از سد حریفان قدرتمند خود عبور کنند.

برنامه کامل هفته نخست مرحله برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

جمعه ۸ آذر (ساعت ۱۱ صبح):

شهروند ساری – پالایش نفت آبادان

شرکت ملی حفاری – سایپا

مس رفسنجان – نامی‌نو

دختران کویر مس – هیات فوتبال خراسان

رهیاب تهران – پارس‌آرا شیراز

دریژنو فرخ‌شهر – پویندگان فجر شیراز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.