کریمی: اگر می باختیم هیچ وقت خودم را نمی بخشیدم
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی پس از پیروزی تیم دانشگاه آزاد در ثانیههای پایانی بازی مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز بیان کرد: در ابتدا به تیم پویندگان تبریک میگویم، بازی بسیار پایاپای و زیبایی بود، مخصوصا در نیمه دوم شیرازی ها بسیار خوب بازی کردند. متاسفانه چون گل نخست بازی را دریافت کردیم


























