یاری: دلم میخواست برای شهرم کاری کنم/۳ ماه دوندگی کردم بی نتیجه ماند
سرمربی کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: پس از سالها تابستان امسال به کرمانشاه آمدم تا با تشکیل یک تیم لیگ برتری استعدهای شهرم که اکنون برای استانهای دیگر توپ می زنند را به کرمانشاه بازگردانم، اما بعد از سه ماه دوندگی به نتیجه ای نرسیدم.



