کد خبر : 183707
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 13:10
-

یاری: بازیکنان در شرایط تمرین و مسابقه ، تیم ملی آماده را در پی خواهد داشت / بدون شک شاهد روزهای طلایی و درخشش تیم ملی فوتسال خواهیم بود

یاری: بازیکنان در شرایط تمرین و مسابقه ، تیم ملی آماده را در پی خواهد داشت / بدون شک شاهد روزهای طلایی و درخشش تیم ملی فوتسال خواهیم بود

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تمرینات پی در پی بازیکنان در باشگاهها باعث می شود تا آمادگی خوبی داشته باشند و در نتیجه تیم ملی آماده ای داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برنامه های آتی این تیم اظهار داشت: طبق برنامه ریزی قصد داریم از شهریورماه اردوهای تدارکاتی خود را آغاز کنیم تا بازیکنان به هماهنگی و شرایطی ایده آل برسند. همچنین امیدوارم باشگاهها هر چه زودتر کار خود را آغاز کنند که این موضوع کمک شایانی به آمادگی بازیکنان خواهد کرد.
وی ادامه داد:تا زمانی که باشگاهها تمریناتشان را شروع نکنند و بازیکنان در شرایط تمرین و مسابقه قرار نگیرند روند مورد نظر برای ما حاصل نخواهد شد. تمرینات پی در پی بازیکنان در باشگاهها باعث می شود تا آمادگی خوبی داشته باشند و در نتیجه تیم ملی آماده ای داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان همچنین گفت: از نظر پروتکل های بهداشتی و دیگر شرایط برگزاری اردوها سخت است اما ما اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی را به بازیکنان حاضر در لیگ اختصاص می دهیم که حضوری مطلوب و چشم گیر در بازیهای لیگ داشتند.امیدواریم‌ این بازیکنان بتوانند شایستگی هایشان را به منصه ظهور رسانند.
یاری در پایان افزود:برنامه ریزی های خود را با جدیت ادامه می دهیم. با حمایت بیش از پیش مسئولین فدراسیون و کمیته بانوان بدون شک شاهد روزهای طلایی و درخشش تیم ملی فوتسال خواهیم بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.