کد خبر : 186802
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 12:54
-

یاری: دلم می‌خواست برای شهرم کاری کنم/۳ ماه دوندگی کردم بی نتیجه ماند

یاری: دلم می‌خواست برای شهرم کاری کنم/۳ ماه دوندگی کردم بی نتیجه ماند

سرمربی کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: پس از سالها تابستان امسال به کرمانشاه آمدم تا با تشکیل یک تیم لیگ برتری استعدهای شهرم که اکنون برای استان‌های دیگر توپ می زنند را به کرمانشاه بازگردانم، اما بعد از سه ماه دوندگی به نتیجه ای نرسیدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری با اشاره به ۲۰ سال سابقه حضورش در فوتسال کشور، اظهار کرد: در این سالها در بالاترین سطح فوتسال بانوان ایران حضور داشتم و با تیم‌های مختلفی همکاری کردم.

وی تصریح کرد: طی این مدت توانمندی و پتانسیل بالای دختران فوتسالیست کرمانشاهی را می‌دیدم که چون تیمی در استان نداشتیم، مجبور شده بودند به استان‌های دیگر مهاجرت کرده و برای آنها توپ بزنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با بیان اینکه کرمانشاه نمایندگانی از جمله خانم گل آسیا را در تیم ملی فوتسال بانوان ایران دارد، عنوان کرد: همچنین در فوتبال بانوان هم تعدادی از دختران کرمانشاهی که سابقا فوتسالیست بوده‌اند، در خارج از استان برای تیم‌های مختلف بازی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به این موضوع، بعد از سالها تابستان امسال به کرمانشاه بازگشتم، فقط برای اینکه بتوانم با کمک مسئولین استانی تیمی تشکیل دهیم تا این پتانسیل ها را به شهرمان بازگردانیم و به جای دیگر شهرها به نام خود کرمانشاه توپ بزنند.

یاری تصریح کرد: سه ماه تمام را با مسئولین و اسپانسرهای مختلف استان رایزنی کردم و قول هایی دادند و گفتند که کمک می‌کنند تا کرمانشاه تیمی در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد، باتوجه به این قول ها پیگیری‌هایی را هم از طریق فدراسیون داشتم و توانستم امتیاز یک تیم لیگ برتری بانوان را برای شهرم بگیرم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اعلام کرد: متاسفانه با بدقولی مسئولین و حامیان مالی این موضوع منتفی شد و پرونده حضور تیمی از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان بسته شد.

وی با اعلام اینکه طبق برآورد صورت گرفته برای حضور تیمی از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال حدود ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان بودجه نیاز بود، گفت: برخی شهرهای کوچک با همکاری نهادهای نیمه دولتی و ارگانهای مختلف به راحتی این بودجه را برای تیم هایشان مهیا می‌کنند، اما در کرمانشاه که یک کلانشهراست قادر به تیم داری و حمایت از ورزش قهرمانی نیستند.

سرمربی تیم لیگ برتری ساپیا در خاتمه عنوان کرد: دلم می‌خواست دختران مستعد شهرم به جای اینکه مجبور به مهاجرت به دیگر شهرها شوند، برای کرمانشاه بازی کنند، اما کسی پای کار نیامد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.