کد خبر : 183863
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 - 13:00
-

یاری: اردوهای ملی از شهریور ماه آغاز می‌شود/ بازیکنان لیگ رصد شدند

یاری: اردوهای ملی از شهریور ماه آغاز می‌شود/ بازیکنان لیگ رصد شدند

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با تاکید بر اینکه مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان را رصد کرده است، گفت: بازیکنان مد نظر را به اردوی ملی دعوت خواهیم کرد تا بهترین‌ها انتخاب شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری درباره بازی فینال دو تیم سایپا و مس رفسنجان گفت: با همکاری فدراسیون برای تماشای بازی فینال به رفسنجان رفتیم. ای کاش تماشاگران که باعث شور و هیجان بازی بودند در سالن حضور داشتند و به جذابیت بازی می افزودند. امیدوارم بازی با سلامت بازیکنان همراه باشد.

شهناز یاری ادامه داد: با مشخص شدن قهرمان، پرونده لیگ فصل گذشته بسته خواهد شد. تیم‌ها به زودی استارت خود را برای فصل جدید خواهند زد.تیم ملی به آماده سازی بازیکنان با کمک باشگاه‌ها نیاز دارد. به ۱۱ تیم حاضر در مسابقات و همچنین ۴ تیم حاضر در مرحله پلی آف خسته نباشید می‌گویم. هر چهار تیم ملی حفاری، مس رفسنجان، هیات فوتبال خراسان و سایپا تهران از تیم‌های خوب و شایسته به شمار می روند.

وی تاکید کرد: اگر مسابقات طبق برنامه انجام می شد و وقفه (به دلیل شیوع کرونا) پیش نمی‌آمد شاهد رقابت‌هایی با کیفیت بالاتری بودیم ولی به هرحال این وقفه بر کیفیت تیم‌ها تاثیر گذار بود. امیدوارم در نهایت بازیکنان در صحت و سلامت مسابقات را به پایان برسانند.

یاری درباره زمان به آغاز کار اردوهای ملی نیز گفت: قرار است اردوهای ملی از ۲۱ شهریور ماه شروع به کار کند. بازی‌های لیگ را رصد کردیم و نفرات انتخابی را به همراه تعدادی از بازیکنانی که در اردوی قبل حضور داشتند به اردو دعوت خواهیم کرد. با اضافه شدن نفرات مد نظر در فضای رقابتی سالم بهترین‌ها برای تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی درباره نفرات آسیب دیده تیم ملی نیز گفت: فرشته کریمی، سهیلا ملمولی و سارا شیربیگی سه تن از بازیکنان آسیب دیده هستند. کریمی تمریناتش را آغاز کرده و امیدورام به زودی بهبودی کامل را به دست آورد. شیربیگی نیز درحال فیزیوتراپی است. ملمولی نیز تمرینات انفرادی‌اش را آغاز کرده است. امیدوارم به زودی همه به سلامتی کامل برسند و در خدمت تیم ملی باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.