کد خبر : 9922
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 9:49
-

شمس:دو تیم فراتر از آسیا بازی کردند/ لیگ نباید برای گرندپریکس متوقف شود

شمس:دو تیم فراتر از آسیا بازی کردند/ لیگ نباید برای گرندپریکس متوقف شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز پس از پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان گفت: برای کسب سه امتیاز این دیدار، بخت با تیم ما یار بود. « حسین شمس » افزود: دو تیم فراتر از آسیا بازی کردند اما تیم گیتی پسند به مراتب بهتر از ما ظاهر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز پس از پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان گفت: برای کسب سه امتیاز این دیدار، بخت با تیم ما یار بود.
« حسین شمس » افزود: دو تیم فراتر از آسیا بازی کردند اما تیم گیتی پسند به مراتب بهتر از ما ظاهر شد.

وی افزود: انتظار نداشتم که گیتی پسند اصفهان فوتسال را در چنین سطحی بازی کند و شانس آوردیم که از موقعیت های زیاد این تیم ، تنها سه موقعیت به گل تبدیل شد.

سرمربی تیم دبیری تبریز با اشاره به اینکه برای رویارویی با تیم گیتی پسند اصفهان تمرینات تاکتیکی مختلف انجام دادیم، اظهار کرد: امتیاز با ارزشی را در خانه قهرمان آسیا به دست آوردیم.

وی از نحوه قضاوت این دیدار ابراز رضایت کرد و گفت: داوری این دیدار خوب انجام شد گرچه همواره داوران در قضاوت مرتکب اشتباه می شوند اما اشتباهات داوری در نتیجه بازی بی تاثیر بود.

شمس درباره اردوی تیم ملی که قرار است ماه آینده برای اعزام به مسابقات جام گرندپریس برزیل ( جام جهانی کوچک) برگزار شود نیز گفت: به اعتقاد من رقابت های لیگ برای این مسابقات نباید متوقف شود زیرا بازیکنان تیم ملی در رقابت های لیگ برتر آماده می شوند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برای این تیم در مسابقات گرند پریس برزیل آرزوی موفقیت کرد و گفت: بهتر است اردوی آماده سازی تیم ملی برای اعزام به این مسابقات یک هفته قبل از اعزام برگزار شود.

وی درباره اینکه خسوس سرمربی تیم ملی معتقد است به علت زمان اندک تا مسابقات جام گرندپریس، بازیکنان تیم ملی براساس شناخت قبلی از آنها به تیم ملی دعوت می شوند، گفت: به نظرم ایده خسوس در این خصوص اشتباه است زیرا برگزاری رقابت های لیگ برای ایجاد انگیزه در بین بازیکنان و انتخاب بهترین آنها برای تیم ملی است لذا بهترین بازیکنان لیگ برتر باید به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شوند.

شمس با اشاره به درخشش « رضا موثق » دروازه بان تیم دبیری تبریز مقابل گیتی پسند اصفهان افزود: این بازیکن شایستگی دعوت به اردوی آماده سازی تیم ملی را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲

آقای شمس احترام پیشکسوتی شما بر همه واجب ولی شما چگونه یک بازی احساسی و مملو از ایراد را بازی فراتر از آسیا بیان میکنید?
البته تیم شما به مراتب تاکتیک حمله تیمی بهتری از گیتی ارایه میکرد ولی بخاطر اشخاصی که با شما رفاقت داشته و دارند لااقل از تیمی که به جز یک یا دو صحنه تاکتیک نصف و نیمه ای ارایه کرد حمایت نکنید که واقعا به ضرر فوتسال است

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸

معنی بازی و تیم و مربی تاکتیکی گیتی را خیلی‌ها در این بازی فهمیدند!
واقعا اگر بزرگان فوتسال این بازیها را فراتر از آسیا میدانند پس نبایستی به پیشرفت فوتسال فکر کرد!
پس چرا چند وقته در آسیا چه ملی و چه باشگاهی نمیشه نتیجه گرفت?!!!!