کد خبر : 86742
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1395 - 19:42
دسته‌بندی نشده
-

عراقی زاده: تصمیم داور در گل ارژن صحیح بود/ هفته آینده با تیم بزرگی بازی داریم

عراقی زاده: تصمیم داور در گل ارژن صحیح بود/ هفته آینده با تیم بزرگی بازی داریم
عراقی زاده در خصوص تصمیم داور بازی در صحنه گل اول گیتی پسند و ارژن شیراز که باعث ایجاد حرف و حدیث شده بود گفت: ما صحنه گل را دیدیم و تصمیم داور بازی کاملا درست بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند در خصوص رای استیناف بازی گیتی پسند و حفاری گفت: هنوز هیچ رأیی صادر نشده و ما به شنیده ها نمیتوانیم بسنده کنیم ولی در هر حال بازیکنان و کادر ما کار خودشان و روند رو به جلوی خود را انجام می دهند و سیستم حقوقی باشگاه نیز روند پرونده را پیگیری می کند و اعلام هرگونه رای چه تایید کمیته انضباطی و یا چه نقض آن در روحیه بازیکنان ما هیچ تاثیری ندارد و آنان می دانند که همه بازی ها را باید با جدیت دنبال کنند.
عراقی زاده در خصوص تصمیم داور بازی در صحنه گل اول گیتی پسند و ارژن شیراز که باعث ایجاد حرف و حدیث شده بود گفت: ما صحنه گل را دیدیم و تصمیم داور بازی کاملا درست بود و جاگیری خوب داور آقای پژمان رضایی باعث تصمیم صحیح وی شد .
قائم مقام گیتی پسند گفت: از آقای نظری مسئول دپارتمان داوری فوتسال و همکارانشان نیز تشکر می کنم که امسال باعث بالا رفتن سطح داوری نسبت به سالهای قبل شده ایم و امیدواریم این روند ادامه دار باشد .
قائم مقام گیتی پسند درخصوص دیدار هفته آینده با دبیری تبریز گفت: دبیری کاملا تیمی حرفه ایست که از مدیریت خوبی بهره می برد و نیز کادر و بازیکنان خوبی نیز دارد و به همین لحاظ اعضاء کادر و بازیکنان ما نیز کاملا باهوش هستند که در تبریز با تیم بزرگی بازی داریم.

منبع: سایت باشگاه گیتی پسند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.