کد خبر : 87013
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1395 - 10:49
-

عبدالهی: تنها راه نجات طرح و توسعه الوند تامین منابع مالی است

عبدالهی: تنها راه نجات طرح و توسعه الوند تامین منابع مالی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود عبدالهی سرمربی جدید تیم طرح و توسعه الوند گفت: در آغاز رقابت های لیگ برتر فوتسال و در هفته دوم نیز پیشنهاد سرمربیگری این تیم پیشنهاد شد که نپذیرفتم اما طی نشست اخیر با مسئولان این باشگاه حاضر به همکاری با آنان شدم. وی تنها مشکل باشگاه فرهنگی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود عبدالهی سرمربی جدید تیم طرح و توسعه الوند گفت: در آغاز رقابت های لیگ برتر فوتسال و در هفته دوم نیز پیشنهاد سرمربیگری این تیم پیشنهاد شد که نپذیرفتم اما طی نشست اخیر با مسئولان این باشگاه حاضر به همکاری با آنان شدم.
وی تنها مشکل باشگاه فرهنگی و ورزشی طرح و توسعه الوند را مسایل مالی دانست و ادامه داد: متاسفانه تعدادی از بازیکنان تیم از آغاز فصل رقابت های لیگ برتر تاکنون پولی دریافت نکرده تا جایی که برای رفتن بر سر تمرینات خود با مشکل روبرو هستند که این مساله به هیچ عنوان زیبنده بازیکنان لیگ برتری کشور نیست.
عبدالهی یادآور شد: خوشبختانه بازیکنان ما به حداقل ها نیز راضی هستند تا جایی که برای هر دیدار با تزریق حداقل ۵۰ میلیون ریال می توان ضمن بالا بردن روحیه تیم، نتایج بهتری را در ادامه این رقابت ها کسب کرد.
وی با اشاره به دلایل حمایت نشدن این تیم از سوی مسئولان استان قزوین در رقابت های لیگ برتر، گفت: با توجه به خصوصی بودن این باشگاه به نظر می رسد موفقیت آن برای مسئولان استان مهم نباشد در حالی که برخی از مدیران استان در آغاز فصل رقابت های لیگ، قول هایی مبنی بر حمایت داده بودند.
به گفته عبدالهی، متاسفانه دیگر وقتی برای این کارها نمانده و باید با کادر فنی و بازیکنان حاضر تلاش بیشتری انجام داد تا از سقوط تیم به لیگ دسته یک جلوگیری کنیم.
در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، محمود عبدالهی و مجتبی مرادی به عنوان سرمربی و مربی و شهرام مهربان به عنوان مربی دروازبان ها تیم طرح و توسعه الوند را از این پس همراهی می کنند.
تیم طرح و توسعه الوند در حال حاضر از ۱۶ دیدار خود با ۱۲ باخت و کسب ۸ امتیار در مکان سیزدهم جدول رقابت های لیگ برتر کشور قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.