کد خبر : 537
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1392 - 17:29
دسته‌بندی نشده
-

دعوت جواد اصغری مقدم به تیم ملی/ فخیم و شفیعی هم اضافه می شوند

دعوت جواد اصغری مقدم به تیم ملی/ فخیم و شفیعی هم اضافه می شوند
مهاجم کهنه کار فوتسال ایران که از تیم ملی خداحافظی کرده بود، بعد از یک سال دوری به تیم ملی دعوت شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال بعد از نیامدن بازیکنان گیتی پسند با مخالفت باشگاهشان به تیم ملی، چند بازیکن جدید را جایگزین کرده است.

از همین رو امروز(دو شنبه) بعد جلسه مربیان کادرفنی تیم ملی قرار شد جواد اصغری مقدم و فرهاد فخیم از دبیری تبریز و وحید شفیعی از شهرداری تبریز به تیم ملی  اضافه شوند.

اما نکته جالب در این میان می توان به دعوت اصغری مقدم با وجود خداحافظی اش از تیم ملی اشاره کرد. مهاجم کهنه کار فوتسال ایران که بعد از بدرفتاری با او در تیم ملی پیش از جام جهانی ۲۰۱۲ از تیم ملی خداحافظی کرده بود، چندی پیش  در مصاحبه ای اعلام کرد که با توجه به تغییرات به وجود آمده در کمتیه فوتسال حاضر است دوباره پیراهن تیم ملی را به تن کند.

کادر فنی تیم ملی فوتسال در حالی سه بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده که چهار بازیکن گیتی پسندی خط خورده بودند. با این وجود هنوز جای یک بازیکن خالی است. بعد از دعوت بازیکن با تجربه ای مثل اصغری مقدم، این احتمال می رود که وحید شمسایی هم بعد دوسال دوری دوباره برگردد.

 البته بازگشت آقای گل جهان تنها در حد احتمال نیست و یکی از نزدیکان تیم ملی امروز در گفت و گو با fut5al  این موضوع را تایید کرد ولی بازگشت شمسایی نیاز  به فراهم کردن زمینه هایی دیگری هم هست که کمیته فوتسال هنوز نتوانسته از پس آن ها بر آید.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.