کد خبر : 2221
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1392 - 14:58
دسته‌بندی نشده
-

پولا: باختیم چون خیلی از بازیکنان اصلی روسیه را از دست داده ایم!

پولا: باختیم چون خیلی از بازیکنان اصلی روسیه را از دست داده ایم!
ستاره تیم ملی فوتسال روسیه گفت: اگر بازی اول مان را به ایران باختیم به این خاطر بود که خیلی از بازیکنان اصلی تیم ملی روسیه را به همراه نداشته و از دست داده ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، “پولا” عقب گیر باشگاه دینامو مسکو و تیم ملی روسیه در مصاحبه ای با سایت باشگاه خود حرف هایی زده است که قطعا پاسخ بسیاری از ابهامات در خصوص بازی های تکراری ایران و روسیه است.

این ستاره برزیلی که تابعیت روسی دارد از شوک در سالروز تولدش به خاطر باخت در اولین دیدار دوستانه تیم ملی روسیه مقابل ایران می گوید :«اگر ما می توانستیم بازی ببریم، روز موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته بودیم اگرچه فکرش را هم نمی کردم که در روز تولدم چنین ضربه ای بخوریم. خب به هر حال این بازی انجام شده و فقط یک بازی دوستانه بود و هدف ما شناسایی نواقص تیم خود قبل از مسابقات قهرمانی اروپا بود.»

پولا تاکید می کند تعدد رویارویی ایران و روسیه باعث شده تا این بازی برایش جذابیتی نداشته باشد :«نمی توانم بگویم که چیزی در بازی برابر ایران ما را شگفت زده کرد چراکه ما اغلب با هم بازی می کنیم و به طور مثال می دانیم که آنها در خانه خود چطور بازی می کنند. آنها به طور مداوم از جلو به تیم حریف فشار وارد می کنند تا زمان زیادی برای تصمیم گیری نداشته باشید. این چیزی است که ما انتظارش را هم داشتیم.»

وی در پاسخ به اینکه چرا تیم ملی روسیه در اولین بازی از ایران شکست خورده از تغییرات تیمش می گوید :«ما باید به مسائل واقع بینانه نگاه کنیم. ما بسیاری از بازیکنان اصلی تیم ملی را به همراه نداشته و از دست داده ایم. در یک زمان کوتاه فرصت، هماهنگ شدن و تنظیم مجدد داشتیم. من نمی توانم بگویم برخی نفرات ما بد بودند، ما همه به اندازه کافی اشتباهاتی داشتیم که به حریف کمک کرد.»

این ستاره تیم ملی روسیه ادامه می دهد :«با این حال من از تمام بازیکنان تشکر می کنم که تمام تلاش خود را کردند. ما هیچ کسی را متهم نمی کنیم. مصدومیت ها و اشتباهات چیزهای مشترکی در این باخت بود بنابراین دوباره می گویم چیزی است که اتفاق افتاده است.»

پولا در خاتمه در پاسخ به این سئوال که چرا در برخی از دقایق بازی اول احساسی بوده و با هم تیمی هایش بلند صحبت می کرده یادآور می شود :«این ها به خاطر میل به برنده شدن است و طبیعی است. من فقط تذکر دادم و مهم این است که ما بازیکنان اکنون در کنار همدیگر هستیم.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

راه ساری دوشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷

ایران هم تو برزیل به روسیه باخت بازیکنان اصلی خودش رو نداشت 🙂

علي دوشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱

مسدر خسوس لطفا جواب بده…

rahbar دوشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵

اگر دقت کنید از مصاحبه کاملا معلومه چقدر زورش گرفته
داره میسوزه

mario سه شنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳

آقایون بحث نکنین همون چیپ قدرت بهادری براشون بسه 🙂