کد خبر : 2349
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1392 - 12:58
دسته‌بندی نشده
-

فرهادی: کیفیت برخی تیم‌های لیگ یک از تیم‌های لیگ برتری بالاتر است/ حیدریان در یکدلی و هماهنگی تیم بسیار کمک می‌کند

فرهادی: کیفیت برخی تیم‌های لیگ یک از تیم‌های لیگ برتری بالاتر است/ حیدریان در یکدلی و هماهنگی تیم بسیار کمک می‌کند
سرمربی و سرپرست برنا خوزستان از برنامه ای این تیم جهت حضور موفق در نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتسال می گویند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی برنا خوزستان، حیدر فرهادی پس از صدرنشینی تیم برنا در پایان نیم‌فصل اول لیگ یک فوتسال عنوان کرد: با توجه به نتایجی که در هفته‌های اخیر کسب کردیم، این صدرنشینی توشه‌ی خوبی برای بازی‌های برگشت خواهد بود و امیدواریم این روند نیز ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم برنا خوزستان در خصوص کیفیت لیگ یک امسال و تفاوت آن با سال‌های گذشته اظهار داشت: تیم‌های حاضر در لیگ امسال (به غیر از چند تیم محدود در هر دو گروه)، از تیم‌های لیگ برتری هم کیفیت بهتری دارند. در لیگ امسال هفت یا هشت مربی لیگ برتری در تیم‌ها هستند که فقط در گروه ما پنج مربی لیگ برتری حضور دارند که این نشان از این است که مربیان از سابقه و تجربه خود در لیگ یک استفاده می‌کنند و بازی‌ها در گروه ما بسیار متفاوت است.
وی بیان کرد: از نظر شرایط جدولی نیز این قضیه کاملا مشهود است، در گروه ب جدول به دو قسمت تقسیم شده است ولی الان تیم هشتم گروه ما نه امتیاز است! قابلیت‌های فنی در لیگ یک امسال بسیار زیاد شده است در حالی که سابقا در لیگ یک به این شکل نبود و از نظر فنی در گذشته این چنین نبوده است.
فرهادی در رابطه با عملکرد بازیکنان در یک نیم‌فصل گفت: اگر این تیم را به یک خانواده تشبیه کنیم، طبیعی است که در روزهای اول یکسری اختلاف سلیقه‌ها پیش می‌اید. ما نیز در این تیم تشکیل یک خانواده دادیم که افراد بدون شناخت و آگاهی در کنار هم جمع شدند و در یک مسیر مشخص قرار گرفتند. ما هرچه به جلو رفتیم به این مهم رسیدیم که بازیکنان یکدل تر و یکرنگ تر در کنار یکدیگر قرار گرفتند و خودشان را با اهداف مجموعه باشگاه و این محیط وفق دادند و شکل تیمی به خود گرفت. بازیکنان و کادرفنی خیلی تلاش کردند که سریعتر به این هماهنگی و یکدلی بین اعضای تیم برسیم.
سرمربی تیم برنا خوزستان در خصوص قرارداد بازیکنان و وضعیت مالی آنان عنوان کرد: ما در گروهی قرار داریم که که هشت تیم از نه تیم، متوسل به بخش دولتی هستند و تنها تیم خصوصی تیم برنا است که این کار را برای ما سخت می‌کرد. تیم های دولتی از یک پشتوانه و دلگرمی برخوردار هستند ولی ما با استفاده از جایگاهی که چندین سال برای آن زحمت کشیدیم برخوردار بودیم، از این بعد خودمان را به بازیکنان تحمیل کنیم و بازیکنان در این تیم کار خودشان را انجام دادند.
فرهادی در رابطه با حفظ صدرنشینی تیم برنا در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها اظهار داشت: ما از افراد باتجربه ای در تیم برخوردار هستیم که در مسیر آینده حتما به ما کمک خواهند کرد. به قهرمان نیم‌فصل کسی جام نمی‌دهد و ما تازه بخشی از راه را رفته ایم، شاید قهرمانی در پایان مسابقات نیز شاید بخشی از راه باشد چون که تمام فکر و ذهن ما باید صعود به لیگ برتر باشد و بخشی از آن نیز مختص بازی پلی‌آف خواهد بود.
وی در ادامه بیان کرد: ما نگاه رو به جلویی داریم و به فکر تقویت تیم در نیم‌فصل هستیم و سعی داریم بازیکنانی جذب کنیم که بازی از دوش ما بردارند تا این جایگاهی که برای خودمان درست کرده ایم را حفظ کنیم. روز یکشنبه با مدیرعامل جلسه ای خواهیم داشت که برنامه های ما برای حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم ارائه خواهد شد که موضوعاتی از قبیل اردوی کوتاه مدت، جذب بازیکنان و … است و اگر بتوانیم این موضاعت را لحاظ کنیم انشاالله می‌توانیم این صدرنشینی را تداوم دهیم.
سرمربی تیم برنا خوزستان در پایان ضمن عرض تشکر از عوامل تیم و تماشاگران گفت: آقای حیدریان در قضیه یکدلی و هماهنگی تیم به ما بسیار کمک می‌کند که تشکر ویژه نیز از ایشان دارم.
سرپرست تیم برنا خوزستان نیز از برپایی اردوی سه روزه این تیم در شهرستان دزفول خبر داد. حمید زهرایی با اعلام این خبر عنوان گفت: بازیکنان روز چهارشنبه تمرین سبکی را در اهواز برگزار خواهند کرد و سپس ظهر روز چهارشنبه اهواز را به مقصد دزفول ترک خواهند کرد. تیم برنا در هتل جهانگردی شهر دزفول اسکان خواهد داشت و در روز چهارشنبه و پنج شنبه تمرینات خود را در این شهر برگزار می‌کند و در روز جمعه یک دیدار تدارکاتی با یک تیم دزفولی برگزار می‌شود که این حسن ختام این اردوی تدارکاتی سه روزه خواهد بود.
وی در رابطه با جذب بازیکنان در نیم‌فصل بیان کرد: مذاکرات خود را با بازیکنان مدنظرمان انجام داده‌ایم و دو بازیکن در این اردو همراه تیم ما خواهند بود که روز جمعه بعدازظهر نظر نهایی را کادرفنی در خصوص جذب این بازیکنان اعلام خواهد کرد.
زهرایی ادامه داد: ولید صباحی‌نژاد به صورت قرضی به تیم نیک‌اندیش اصفهان پیوست و محمد کاتبی نیز با حضور در باشگاه رضایت‌نامه خود را دریافت خواهد کرد.
گفتنی است که تیم برنا در هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ یک در اهواز میزبان برق شیراز خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.