کد خبر : 2504
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1392 - 20:33
دسته‌بندی نشده
-

جلالی: مدیرعامل پنت هاوس در زمان تعیین شده درخواست ما را عملی نکرد

جلالی: مدیرعامل پنت هاوس در زمان تعیین شده درخواست ما را عملی نکرد
مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم پاسخ اظهارات مدیرعامل باشگاه پنت هاوس مشهد را داد و مدعی شد هزینه های متحمل شده به باشگاه مشهدی را پرداخت خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم پاسخ اظهارات مدیرعامل باشگاه پنت هاوس مشهد را داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رجبی مدیرعامل باشگاه پنت هاوس مشهد مدعی شده بود باشگاه ماهان تندیس قم در قبال انتقال مسلم اولاد قباد بازیکن آن تیم به تیم مشهدی قول هایی داده بود که زیر قول خود زد.از طرفی این بازیکن مدتی با تیم پنت هاوس تمرین کرد که خرج این بازیکن را هم مشهدی دادند اما در نهایت به قم بازگشت.

در همین رابطه امیر جلالی مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم گفت: اولا که این باشگاه هیچ هماهنگی برای جذب مسلم اولاد قباد انجام نداده بود و طبیعی است که بدون هماهنگی نمی توان بازیکنی را جذب کرد و نباید انتظاری از ما داشته باشد.دوم اینکه قرار بود در قبال جذب این بازیکن در مدت تعیین شده در خواست مارا عملی کنند که هیچ اقدامی صورت نگرفت و طبیعتا انتقال منتفی می شود.

جلالی در مورد هزینه ای که تیم مشهدی برای این بازیکن در مدت حضورش در مشهد انجام داده اند تصریح کرد: گرچه آنها نتوانستند به تعهدات خود در موعد مقرر عمل کنند با این حال مشکلی از این بابت نیست ومدیرعامل باشگاه پنت هاوس شماره حساب خود را اعلام کند تا هزینه هایی که برای این بازیکن انجام دادند را به حساب آنها واریز کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.