کد خبر : 3931
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1392 - 15:20
-

نجاریان:به خاطر این طرفداران است که راه ساری با همه مشکلات باقی مانده است

نجاریان:به خاطر این طرفداران است که راه ساری با همه مشکلات باقی مانده است

تیم راه ساری که با پیروزی درمقابل دبیری تبریز دست به کار بزرگی زد و شانس خود را برای بقا در لیگ برتر افزایش داد در بزرگترین نظرسنجی فوتسال ایران که توسط پایگاه خبری فوتسال ایران برگزار شد توانست به عنوان پرطرفدار ترین تیم ایران انتخاب شود.به همین بهانه گفتگویی کردیم با سعید نجاریان مدیرعامل

تیم راه ساری که با پیروزی درمقابل دبیری تبریز دست به کار بزرگی زد و شانس خود را برای بقا در لیگ برتر افزایش داد در بزرگترین نظرسنجی فوتسال ایران که توسط پایگاه خبری فوتسال ایران برگزار شد توانست به عنوان پرطرفدار ترین تیم ایران انتخاب شود.به همین بهانه گفتگویی کردیم با سعید نجاریان مدیرعامل این باشگاه که از نظرتان می گذرد:

کمتر کسی تصور می کرد که در بازی با دبیری تیم راه به پیروزی برسد؟

ما در سرتاسر این بازی از حریف خود سرتر بودیم و نیمه اول چندین موقعیت گلزنی را از دست دادیم. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و عقب ماندگی مان را جبران کردیم و توانستیم بازی را ببریم.

گویا حضور برادر شما به عنوان سرمربی هم جواب داد؟

مسعود سالهاست که در کادر فنی تیم حضور دارد و با مربیان زیادی کار کرده است . از سوی دیگر ۸۰ درصد بازیکنان کنونی تیم شاگرد او بوده اند و رابطه خوبی بین آنهاست.

سه پیروزی شما در لیگ هم مقابل سه تیم تبریزی به دست آمده است؟

برای ما همه تیم ها قابل احترام هستند اما گویا راه پیروزی تیم های تبریزی را بلدیم و امیدوارم این هفته هم بتوانیم شهرداری تبریز را شکست دهیم.

با این تفاسیر فکر می کنید راه ساری در لیگ برتر ماندنی شود؟

تمام سعی و تلاشمان را می کنیم.با توجه به بازی هایی که داریم و روندی که در دو سه بازی اخیر داشتیم خیلی به بقا امیدواریم.من پیش از بازی با دبیری با بازیکنان صحبت کردم و چندین نکته را به آنها گوشزد کردم. گفتم که اولا کاری به نتیجه هیچ تیمی نداشته باشد.ثانیا کاری به جایگاه تیمها و تیم خودمان نداشته باشید و ثالثا تصور کنید هر بازی برای ما فینال جام حذفی است و برای پیروزی و قهرمانی به میدان بروید.

بحث جام حذفی را مطرح کردید.شما به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه که باید حامی جام حذفی باشد تیمتان انصراف داد.چرا این تصمیم را گرفتید؟

برای اینکه قرار نبود این بازی های در دل لیگ برگزار شود.ببینید ما باید با چه شرایطی در جام حذفی بازی می کردیم.تیم جمعه در تبریز بازی داشت و  به خاطر سردی هوا شنبه شب به ساری رسید.آنوقت دوشنبه باید در شاهرود در جام حذفی بازی می کردیم و دوباره جمعه باید یک بازی سنگین را مقابل دبیری تبریز انجام می دادیم.این شیوه بازی به خصوص برای ما که به دنبال بقا هستیم منطقی نیست.

اما شما با برگزاری جام حذفی به عنوان عضوی از هیات رئیسه موافق بودید؟

قرار نبود به این شیوه برگزار شود. ما گفتیم دور اول و دوم را بدون تیم های لیگ برتری برگزار کنند و بازی ها طوری برگزار شود که در هفته های آخر لیگ به تیم ها فشار وارد نشود.اما شروع دیر هنگام لیگ،تعویق بازیها به خاطر تیم ملی و برگزاری چند بازی عقب افتاده برنامه لیگ را فشرده تر کرد و در این میان اصراری نبود که جام حذفی حتما امسال برگزار شود.اتفاقا می شد برای اینکه تیم ها را آماده نگه داشت ادامه جام حذفی به سال دیگر موکول شود.من به شدت به این تصمیم خودسرانه کمیته فوتسال مخالفم و دیدید که در این شرایط بیش از نیمی از تیم های لیگ برتری از بازی ها کنار کشیدند چون برای آنها هم مثل ما لیگ برتر از اهمیت بالاتری برخوردار است.

گویا مشکلات مالی شما هم حل شده چون شنیدیم پاداش میلیونی به بازیکنان دادید؟

اصلا از این خبرها نیست.ما بعد از بازی حدود ۱۰۰ هزار تومان به هر بازیکن پاداش دادیم و هیچوقت پاداش میلیونی نداشتیم.اما این نوید را می دهم که اگر تیم در لیگ برتر بماند برای فصل بعد شرایط خیلی بهتر می شود.با توجه به اینکه من به عنوان رئیس برنامه و بودجه  ورزش شورای شهر ساری انتخاب شدم برای ورزش ساری منابع خوبی در نظر داریم که تیم راه ساری هم شامل می شود و انشالا اگر تیم بماند اوضاع بهتر می شود.

در این فصل دیگر خبری از افزایش تعداد تیم‌ها نیست که همچون دو سال گذشته که راه ساری به لیگ دسته اول صعود کرده بود اما با افزایش تیم‌ها این تیم در لیگ برتر باقی ماند؟
  ما در آن سال هم قانون را اجرا کردیم .زمانی که کمیته انضباطی و فدراسیون حق طبیعی تیم‌ها را ندادند ما مجبور شدیم کاری کنیم که حق دو تیم دبیری و راه ساری ضایع نشود. کار خلافی انجام ندادیم. قانون می‌گوید زمانی که دو تیم تبانی می‌کنند هر دو باید به یک لیگ پایین‌تر صعود کنند که چنین اتفاقی رخ نداد و آنقدر بر روی صدور حکم معطل کردند که گیتی‌پسند را به رقابت‌های آسیایی فرستادند من کاری به گیتی‌پسند ندارم اما می‌گویم باید قانون رعایت شود.
نظر شما در مورد پایگاه خبری فوتسال ایران چیست؟
سایت خوبی هست که من هر روز چندین بازی به آن سر می زنم. البته بیشتر آخر شب ها نگاه می کنم.واقعا سایت خوبی است و جای خالی آن حس می شد چون تا به حال سایت تخصصی فوتسال نداشتیم و این یک ضعف بود.فوتسال پرطرفدارترین رشته ورزشی است اما یک برنامه تلویزیونی ندارد.این همه برنامه ورزشی در روز داریم اما حتی هفته ای ده دقیقه به فوتسال نمی پردازند.بیشترین افتخار برای فوتسال است اما در بحث رسانه مظلوم واقع شده و لازم بود که یک سایت تخصصی داشته باشد.این کار قشنگی بود و من به مدیران سایت تبریک می گویم.
و انتخاب تیم راه ساری در نظرسنجی این سایت به عنوان پرطرفدارترین تیم فوتسال ایران؟
من چندین سال است که در لیگ برتر حضور دارم.انصافا تماشاچی هایی به خوبی تماشاگران راه ساری ندیدم.تماشاگرانی که با این تیم زندگی می کنند و خنده و گریه آنها را همراه تیم دیده ام.این برای ما ارزش زیادی دارد.مردم ساری تیم ندارند و راه ساری در یک دهه اخیر به نقطه آمال و آرزوهای مردم این شهر و حتی بیرون از ساری تبدیل شده است.باور کنید به خاطر همین تماشاگران و طرفداران است که در این سالها با وجود مشکلات زیاد تیم را سراپا نگه داشتیم.اگر تماشاچی و طرفدار نداشتیم عمر تیم داریمان به سال دوم هم نمی کشید.خوشحالم که در این نظرسنجی پرطرفدارترین تیم شدیم و امیدوارم بتوانیم پاسخ محبتهای این طرفداران را بدهیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

راه ساری یکشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱

زنده باد راه ساری و سعید نجاریان خسته نباشید دلاور