کد خبر : 3950
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1392 - 13:47
دسته‌بندی نشده
-

احداث ساختمان جدید کمیته فوتسال در کمپ تیم ملی/ کلنگ زنی در اردیبهشت ۹۳

احداث ساختمان جدید کمیته فوتسال در کمپ تیم ملی/ کلنگ زنی در اردیبهشت ۹۳
پروژه احداث ساختمان جديد كميته فوتسال قرار است در ارديبهشت 1393 كليد بخورد.

سید رضا افتخاری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران ، با تائید خبر فوق اظهار کرد: امروز(دوشنبه) به همراه مهندسان ناظر پروژه بازدیدی از کمپ تیم ملی فوتسال داشتیم و محاسبات لازم توسط این مهندسان انجام شد. ساختمان جدید کمیته فوتسال قرار است در کنار زمین تمرین تیم های ملی در کمپ ساخته شود. این ساختمان دقیقا در مکانی ساخته می شود که در حال حاضر دستگاه های بدنسازی قرار گرفته است.

 

وی افزود: امروز قرار شد دستگاه های مزاحم را به سالن دیگری منتقل کنیم. این دستگاه ها به پروژه جدید فدراسیون فوتبال منتقل می شود.

 

رئیس کمیته فوتسال همچنین خاطر نشان کرد: پروژه احداث ساختمان جدید کمیته فوتسال از اوایل اردیبهشت آغاز می شود چون تیم ملی تا اواخر فروردین در آنجا تمرین دارد. این ساختمان قرار است در دو طبقه ساخته شود که هر دو طبقه کاربری اداری دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۴

فکر کرده می خواهد کأخ بسازد اول بساز بعدا شلوه کن

فوتسالی چهارشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱

نمیخاد بسازی قولهایی که موقع اومدن دادی رو عملی کن شما رو گذاشتن فوتسالو خرابتر از این که هس بکنی اگه خیلی حالیته و ادعا داری کاربلدی فدراسیون فوتسال رو تاسیس کن بعد ساختمون بساز براش با ساختن این ساختمون تو کمپ ینی جداشدن فدراسیون کشک چون اگه فوتسال بخاد فدراسیون بشه یه ساختمون خوب و در خور شانش میخاد