کد خبر : 4620
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردین 1393 - 21:44
-

قضاوت سهرابی و عرض پیما در لیگ فوتسال قطر

قضاوت سهرابی و عرض پیما در لیگ فوتسال قطر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عملکرد مطلوب داوران ایرانی در لیگ برتر فوتسال کشور باعث شده تا کشورهای عربی برای روزهای حساس لیگ های فوتسال خود دست به دامان فدراسیون فوتبال ایران شده و درخواست اعزام داور کنند. گفته می شود علیرضا سهرابی به همراه وحید عرض پیما دو داور مورد نظر قطری ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عملکرد مطلوب داوران ایرانی در لیگ برتر فوتسال کشور باعث شده تا کشورهای عربی برای روزهای حساس لیگ های فوتسال خود دست به دامان فدراسیون فوتبال ایران شده و درخواست اعزام داور کنند.

گفته می شود علیرضا سهرابی به همراه وحید عرض پیما دو داور مورد نظر قطری ها بوده اند که پس از ارسال دعوتنامه رسمی و ویزا از هفته گذشته راهی دوحه شده اند و رقابتهای لیگ این کشور را در روزهای حساس خود قضاوت می کنند و تا ۲۰فروردین ماه به ایران بازخواهند گشت.

اما نکته جالب دستمزد در نظر گرفته شده بسیار بالا از سوی فدراسیون قطر برای این داوران باسابقه فوتسال کشورمان است که با حسابی سرانگشتی با دو هفته قضاوت در لیگ قطر رقمی معادل دستمزد سه فصل قضاوت در لیگ ایران خواهد بود.

گفتنی است از میان این دو داور علیرضا سهرابی سابقه قضاوت در جام جهانی فوتسال را نیز در کارنامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمود نصيرلو پنجشنبه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۹:۲۷

این دو نفر از افتخارات کشور هستند این دعوت نشان دهنده توانایی داوران فوتسال ایران عزیز می بأشد

فوتسال پنجشنبه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

با سلام. با آرزوی موفقیت برای داوران ایرانی. لطفا در قسمت داوران قضاوت کننده در لیگ برتر در فصل ۹۲ جوانترین داور و مسن ترین داور را ذکر نمایید. جوانترین داور مهدی مرشدی (۲۶ ساله) به تعداد ۲ قضاوت و مسن ترین داور سیدمحسن زواره ای (۴۴ ساله) با ۴ قضاوت. موفق باشید.