کد خبر : 4723
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فروردین 1393 - 10:01
-

افتخاری:من و حسین‌زاده با هم سرپرست تیم ملی هستیم!/ قهرمان نشویم ایراد از کادر فنی نیست!

افتخاری:من و حسین‌زاده با هم سرپرست تیم ملی هستیم!/ قهرمان نشویم ایراد از کادر فنی نیست!
رئیس کمیته فوتسال طی گفتگویی در خصوص وضعیت سرپرستی تیم ملی ، تمدید قرارداد خسوس و نحوه همکاری مجدد با عمادی توضیحاتی ارائه داده است و معتقد است در صروت عدم کسب عنوان قهرمانی ایراد از کادر فنی نیست ولی قرارداد خسوس تمدید نخواهد شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری درباره انتخاب حسن حسین‌زاده به عنوان سرپرست جدید تیم ملی فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: حسین‌زاده تنها نیرویی است که در دسترس کمیته فوتسال است و برای تیم ملی وقت می‌گذارد! وی مسئول مسابقات لیگ فوتسال است و با توجه به اینکه مسابقات لیگ چند ماهی تعطیل خواهد بود، بهترین فرد برای کمک به تیم ملی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: حسین‌زاده هم شناخت خوبی از فدراسیون دارد و هم با کادر فنی در ارتباط است. او الان هم برای گرفتن ویزای بازیکنان وقت گذاشته و از آنجا که نیروی خودمان است، همیشه در دسترس قرار دارد.

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سئوال که “آیا حسین‌زاده در مسابقات جام ملت‌های آسیا هم سرپرست تیم ملی خواهد بود یا خیر”؟ تصریح کرد: خودم در مسابقات کنار تیم ملی هستم! البته ممکن است همراه تیم ملی برای بازی با ازبکستان به این کشور نروم ولی در اردوی روسیه و جام ملت‌ها کنار تیم ملی خواهم بود. در هر صورت ما حسین‌زاده را از بیرون نیاورده‌ایم و انتخاب وی پشت پرده خاصی ندارد.

وی درباره وضعیت مصطفی عمادی سرپرست پیشین تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: عمادی خودش دوست دارد کار فنی انجام بدهد. ما با خسوس در اینباره صحبت کردیم. از آنجا که عمادی سابقه فعالیت در تیم‌های پایه را دارد، مقرر شد تا وی در صورت قبول شرایط خسوس کاندلاس، به عنوان مربی در کادر فنی تیم زیر ۲۱ سال فعالیت کند. اگر عمادی شرایط را قبول نکند، دنبال یک مربی دیگر خواهیم بود.

افتخاری درباره کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران یادآور شد: خسوس کاندلاس، محمد هاشم‌زاده، ناصر پیروردی و امیر فراشی به عنوان سرمربی، مربی، مربی بدنساز و مربی دروازه‌بان با تیم ملی همکاری می‌کنند. دکتر شیرزاد و جلالی هم به عنوان پزشک و ماساژور در تیم ملی کار می‌کنند. من و حسین‌زاده هم هر دو با یکدیگر سرپرست تیم هستیم!

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به توضیح درباره تناقض‌هایی که در خبر تمدید قرارداد خسوس کاندلاس وجود دارد، پرداخت. افتخاری در این خصوص تاکید کرد: ما چندی پیش با کمیته فنی فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برگزار کردیم که هادی آیت اللهی رئیس آن است. اعضای کمیته فنی از عملکرد خسوس اظهار رضایت و به تمدید یکساله قرارداد سرمربی تیم ملی رای دادند. ما هم قرارداد خسوس را تا پایان سال ۱۳۹۳ تمدید کردیم.

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: اگر خسوس در مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق نباشد، طبیعتا قراردادش تمدید نشده و با وی قطع همکاری می‌کنیم. با این حال با شناختی که من از خسوس دارم، قطعا وی در جام ملت‌ها نتیجه می‌گیرد. معیار ما برای تمدید قراداد خسوس قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست چون دوم و سوم شدن در آسیا برای ما کوچک است.

“آیا قهرمان نشدن تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ملاک خوبی برای قطع همکاری با خسوس کاندلاس است”؟ وی در پاسخ به این سئوال تصریح کرد: اگر قهرمان جام ملت‌ها نشویم، ایراد جای دیگری است نه در خسوس. شاید برنامه‌ریزی ما غلط بوده است. شاید هم ناکامی به عدم حمایت ایران از تیم ملی برگردد. در هر صورت حریفان ما در آسیا به شدت تلاش می‌کنند و حتی اردوهای یک ماهه و ۴۰ روزه در اسپانیا و کویت برگزار می‌کنند.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

abolfazl یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

اقاى افتخارى،شما لطف کن از فوتسال برو،رفتن شما خودش بزرگترین قهرمانیه

نام ... یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

اصلا بحث این حرف ها نیست که این ها میخوان فقط خودشون رو بورس باشند و ۴ تا از ادم های خودشون رو بیارن
از بازیکن انتخاب کردنشون معلوم بوده که دارن چیکار میکنند

پیمان یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸

واقعیت اینه که کمیته فوتسال مثل خونه خاله شده.کارها و برنامه های ی فوتسال هم چه در سطح لیگ و چه در قسمت تیم ملی بیشتر مثل خاله بازی بچه ها است.هر لحظه یک حرف و یک برنامه میدهند و چندی بعد هم یا تغییر می دهند و یا تکذیب می کنند.
آقایان این استعداد فوتسال یک نعمت خدادادی است ما با این تعمت خیلی بد برخورد می کنیم.ممکنه خدا این نعمت رو از ما به خاطر بی لیاقتی مدیران و مسئولین بگیره.بعد افسوس خوردن مشکلی را حل نمی کنه.
هیچ کسی هم تو این مملکت کار به کار این کمیته نداره و براشون اهمیتی هم نداره.

سعید یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

باید گفت فوتسال هم کثیف شده از همین الان داره میگه تو اسیا قهرمان نمیشه

Ali یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸

چرا از رو غرض حرف میزنیم. خسوس بهترین نتایج رو گرفته. هم روسیه رو ایران برد هم گرند پریکس با تیم دوم ملى سوم شد هم تو آسیایى اول شد. الکى حرف نزنید

فوتسال دوشنبه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

اگه این افتخاری میرفت درس میشد.اومد فوتسال رو نابود کنه رو دست فوتبال نباشه داره موفق میشه

نام ... دوشنبه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲

اقای علی اقا برو تاریخچه قهرمانی ها رو ببین بعد بگو کس دیگه هم بود اونجا همین نتیجه رو می گرفت

سهيل محمودى سه شنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

جنا آقاى افتخاى..
چرا از مربیان با دانش با سابقه همچون على رعدى, مهدى ابطحى و محمدناظم شریعه در تیم ملى استفاده نمیشه؟!!!! ضمن احترام براى همه مربیانى که الان تو تیم ملى هستند یا میخوان باشن.