کد خبر : 4733
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فروردین 1393 - 16:10
-

دبیری: الان برنامه ای نداریم،جز تمدید قرارداد شمسایی!

دبیری: الان برنامه ای نداریم،جز تمدید قرارداد شمسایی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپ قهرمانی لیگ امسال از دبیری به عنوان نماینده ایران اکنون یک همتای آسیایی را در ویترین این باشگاه می خواهد تا حرمت شکسته شده فوتسال باشگاهی ایران دوباره شکل بگیرد. افشین دبیری از آنچه که بر تیمش در طول فصل گذشت و برنامه های آینده اش گفت که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپ قهرمانی لیگ امسال از دبیری به عنوان نماینده ایران اکنون یک همتای آسیایی را در ویترین این باشگاه می خواهد تا حرمت شکسته شده فوتسال باشگاهی ایران دوباره شکل بگیرد. افشین دبیری از آنچه که بر تیمش در طول فصل گذشت و برنامه های آینده اش گفت که در ذیل آمده است؛

*برتری نفری با گیتی بود اما صمیمت ما چیز دیگری بود

اولین و مهمترین چیزی که باعث شد قهرمان شویم خواست خدا بود که با شرایطی که فراهم آمد و با تلاشی که همه و همه کادر باشگاه از کادر مدیریتی و فنی تا تدارکات همگی دست به دست هم دادند تا قهرمان شدیم. با اینکه از لحاظ مهره ای و نفری از خیلی تیم های لیگ بهتر بودیم ولی نسبت به برخی علی الخصوص گیتی پسند برتری نداشتیم با صمیمیت و دوستی میان بچه ها و زحمات شبانه روزی خود وحید شمسایی خیلی خوب توانستیم به سمت جلو حرکت کنیم. این صمیمیت در تیم دبیری چیز دیگری بود که در گیتی پسند به عنوان جدی ترین رقیب مان نبود. ما تا چند هفته مانده به آخر فصل فاصله خوبی با تیم های دوم و سوم ایجاد کردیم. این مسئله یک تجربه خوب و فراموش نشدنی بود.

*قهرمانی دبیری مکمل جشن تراکتورسازی بود

از این خوشحالیم که دل هواداران خوب مان که در تمام بازی ها حمایت مان می کردند را شاد کردیم و با اینکه بعد از چندین سال تراکتورسازی یک جام آورد، شادی تبریزی ها را کامل کردیم. ما در فوتسال ایران از لحاظ تعداد تیم آذری شرکت کننده در لیگ بیشترین بودیم و این قهرمانی حق فوتسال آذربایجان از لیگ فوتسال ایران بود که خوشحالیم به آن دست پیدا کردیم. مطمئن باشید ثمره این قهرمانی را در آینده فوتبال آذربایجان خواهید دید. از اینکه فوتسال آذربایجان از این قهرمانی شاد شد در پوست خود نمی گنجیم. هواداران تبریزی بسیار خاص هستند و از جان و دل تیمشان را تشویق می کنند. این قهرمانی کمترین کاری بود که می توانستیم برای آنها انجام دهیم.

* هیجان دو دقیقه آخر لیگ در تاریخ ورزش تبریز ماندگار شد

دو دقیقه آخر بازی دبیری و تاسیسات دریایی تهران از پراسترس ترین لحظات عمر باشگاه دبیری و حتی عمر ورزش تبریز بود. که همه به آن اذعان داشتند و باور کنید هنوز هم هر کجا مرا می بینند می گویند که نمی دانید بر ما چه گذشت. اعتقاد دارم که ما در آن دو دقیقه که استرس زیادی هم بر تیم قالب شده بود نان بازی های جانمردانه مان در لیگ را خوردیم که خدا کمک کرد و اتفاق بدی نیفتاد. خیلی ها ما را متهم به جهت دار بودن سوت داوران کردند اما خود کمیته داوران شهادت داد که داوری اگر بیشتر علیه دبیری نبوده به سود تیم ما هم نبوده است. من خدا را گواه می گیرم که در طول لیگ فقط به بازی جوانمردانه فکر کردیم. گواه آن هم شکست از راه ساری و حتی همین دو دقیقه پایانی بازی با تاسیسات در اوج هیجان لیگ بود.

*استارت دبیری با هزینه گرمکن و کفش ورزشی!

۱۳سال پیش که به لیگ برتر یا همان سطح اول فوتسال صعود کردیم با هزینه های جزئی بالا آمدیم. خود من و دکتر جزو اعضاء اصلی تیم بودیم. تیم ما با یک دست لباس ورزشی و یک کفش ورزشی از سال۷۹ تا ۸۲ کارش را دنبال می کرد و تقریبا این بود تا اینکه سه چهار بازیکن تیم یک حقوق ماهیانه هم می گرفتند. آن سال ها تنها خوشحالی مان از بعد ورزشی بود که از لحاظ بومی دور هم جمع شده بودیم و اکثرا به دنبال استعدادهای استان بودیم که جمعشان کردیم. دکتر دبیری هم وقت بیشتری می گذاشتند و به فکر یک تیم آبرومند برای شرکت در لیگ بودیم نه جایگاه. تا این که به این جا رسیدیم که می بایست برای قهرمانی، زمان و بودجه لازم را از اول فصل می گذاشتیم.

*حضور شمس و کسب عنوان چهارمی نقطه تحول دبیری تبریز

در آن سه سالی که تیم فوتبال ماشین سازی را تحویل گرفتیم خواه ناخواه دنبال این بودیم که این تیم فوتبال را از دسته دوم به لیگ برتر هم بیاوریم که تا یک قدمی آن هم رفتیم اما نگذاشتند. دوباره بر روی فوتسال خود متمرکز شدیم تا اینکه فصل گذشته با حضور آقای حسین شمس برنامه ریزی جدیدی در باشگاه انجام شد. در سال۹۱ ایده آل ما حضور در جمع چهار تیم بالای جدول بود که حتی می توانستیم بهتر از آن هم نتیجه بگیریم ولی در مجموع به هدف خودمان رسیدیم. ما در همان سال هم با نظر موافق آقای شمس در نیم فصل به دنبال جذب شمسایی بودیم. آن سال مسئولیت فنی بر عهده مهدی غیاثی و حسین قضایی بود که انصافا خیلی زحمات خوبی کشیدند. با عنوان چهارمی این انگیزه ایجاد شد که اگر تیم تقویت شود می شود قهرمان هم شد.

*شمسایی بیشتر از قراردادش مایه گذاشت

با صحبت هایی که پیش از شروع فصل با شمسایی داشتیم. از افکار ایشان استقبال کردیم و دیدیم که برای بهتر شدن شرایط تیم و قهرمانی نیاز است شرایط مهیاتر و حرفه ای تر از سال قبل شود. با شروع سریع تمرینات قبل از فصل و بدنسازی مناسب که جا دارد که از ناصر پیروردی و برنامه ریزی وحید و امیر شمسایی و همچنین شهاب سفال منش تشکر کنم، برنامه ریزی دقیقی برای هر هفته داشتیم. یکی دو اردوی خوب هم برگزار کردیم تا یک فصل متفاوت بسازیم. در چهار پنج هفته اول با شروعی خوب کلیه نفرات مجموعه من جمله فرزین دبیری و دکتر رحیمی، هم نقش فعال تری به خود گرفتند که همین تیم را تشویق کرد که اگر همگی دست به دست هم بدهیم می توانیم به سمت قهرمانی برویم. الحق که شمسایی هم بیشتر از تعهداتش برای دبیری مایه گذاشت و شبانه روز زحمت کشید.

afc

*اوج شایعات زمان کم شدن فاصله ۹امتیازی بود اما گوش نکردم

۹امتیاز اختلاف ما در فاصله فکر می کنم ۶هفته به پایان لیگ نشان می داد که بدون کوچکترین حاشیه در حال پیش رفتن بودیم. ضمن اینکه بهترین میزبانی های ما هم در تبریز بود و تیم ها بدون کوچکترین توهین بدرقه می شدند. تلخ ترین بازی ما در قم بود نه بخاطر باختن بلکه شرایطی که نماینده فدراسیون آقای قاسمی پیش آورد. آنجا مزد زحمات ما را جور دیگری دادند که ناخواسته تیم را به حاشیه برد ولی با جلسات فوق العاده دکتر دبیری با مجموعه تیم سریعا به شرایط عادی برگشتیم و حتی در برهه ای برخی اظهارنظرها را بی جواب گذاشتیم. شاید خیلی جاها شایعاتی می شنیدم. ما با وحید دوستی چندین ساله داشتیم و داریم اما بعد از کم شدن فاصله امتیازات خیلی شایعاتی علیه ایشان پیش من عنوان شد اما گوشم بدهکار نبود. می دانستم که اراده ای که در وحید هست باعث می شود تمام تلاشش را برای قهرمانی انجام دهد و دیدید هم که او چه کرد.

*هیچ کاری ندارم جز تمدید قرارداد شمسایی!

اولین برنامه ام این است که اول با آقای شمسایی برای سال آینده به توافق برسم. به هر حال من به حرفی که زده ام پایبند هستم و با اینکه قراردادمان دوساله است چون حرف زده ام الان مثل یک مربی آزاد با ایشان مذاکره خواهیم کرد. تنها منتظرم که دکتر و فرزین در تبریز باشند تا با خود آقای شمسایی بنشینیم و کار را برای فصل آینده ببندیم. برنامه ریزی اولیه مان با ایشان برای آسیا است و نتیجه خوبی هم انشاالله خواهیم گرفت. بعد از نوروز هم طی تماسی ایشان گفتند تا زمانی که در فوتسال باشید من هم هستم که این بزرگی این مرد را نشان می دهد. ما هم خوشحالیم که بهترین خاطره مان را با شمسایی داشته ایم و پس از این هم خواهیم داشت.

*دبیری تبریز بین المللی می شود

ما دوست داریم به سمت بین المللی شدن برویم. حضور ما در کرواسی و پس از آن هم دعوت از میهمانان کروات نشانه حرکت ما به سمت جهانی شدن بوده است. انشاالله با هماهنگی با باشگاه آلومناس کرواسی قرار است مسابقات چهارجانبه ای در زاگرب داشته باشیم تا اگر بشود با قدرت بهتری آماده و مهیای مسابقات جام باشگاههای آسیا شویم تا سال۹۳ هم سال شیرینی باشد. این قهرمانی در آسیا کار ساده ای نیست اما به دلیل تلاش های مستمر و دوستی در مجموعه دبیری می توان به هر چیزی دست پیدا کرد. ما در جلسات بعدی پس از تمدید قرارداد با آقای شمسایی و اطلاع از نظراتشان، تلاشمان را می کنیم که نفرات مورد نظرشان را از طریق باشگاهشان جذب می کنیم و با قدرت به چین برویم.

*کاروان های خودجوش هواداران دبیری برای همراهی در آسیا

ما هم شنیده ایم که بسیاری از هواداران تبریزی علاقمندند تا تیم ما را در جام باشگاهها حمایت کنند که اگر این کاروان های هواداران به صورت خودجوش تشکیل شود باشگاه از هر گونه کمک و حمایتی در کنارشان کوتاهی نخواهد کرد. البته که شرایط سفر به چین با سفر به دوبی و قطر که برخی هواداران تبریزی با حمایت تراکتورسازی راهی شدند متفاوت است. یک مقدار شرایط سفر به دوبی راحت تر است ولی برای چین سخت تر خواهد بود. باز هم تاکید می کنم اگر ببینیم به صورت خودجوش کاری صورت گیرد، هر همکاری و تلاشی لازم باشد در کنارشان هستیم و در غیر این صورت می دانیم که دعای خیرشان هر کجا که باشند پشت سر تیم دبیری تبریز خواهد بود. این را هم اضافه کنم که تمام رسانه های بومی و غیربومی و همچنین صدا و سیما در این فصل قوت قلب ما بودند که این حمایت ها از نو ما را شارژ می کرد که به ادامه کار فکر کنیم و از تک تک آنها ممنونیم. انشاالله همکاری بهتری خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰

قهرمانی حق دبیری بود دوباره تبریک میگویم ودرسال جدید هم موفق باشید

نام ... یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴

فقط افشین دبیری والسلام

نام ... یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳

وحید شمسایی دوستت داریم ما !!!!!دوستت داریم ما !!!!!

رامبد یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

قهرمانی مال دبیری بود تو مشتش بود
فدایی داری داداش!!!!