کد خبر : 4722
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فروردین 1393 - 9:22
-

وضعیت نامشخص کشاورز و بهادری برای دیدار با ازبکستان و اردوی روسیه!

وضعیت نامشخص کشاورز و بهادری برای دیدار با ازبکستان و اردوی روسیه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا قرار است روز ۲۷ فروردین برای انجام دو بازی تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان به این کشور سفر کند. شاگردان خسوس کاندلاس روز ۳۰ فروردین نیز از ازبکستان عازم روسیه می‌شوند و دو یا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا قرار است روز ۲۷ فروردین برای انجام دو بازی تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان به این کشور سفر کند. شاگردان خسوس کاندلاس روز ۳۰ فروردین نیز از ازبکستان عازم روسیه می‌شوند و دو یا سه بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی این کشور انجام خواهند داد. با این حال، همراهی محمد کشاورز و قدرت بهادری با سایر بازیکنان تیم ملی برای سفر به این دو کشور نامشخص است.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال و خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی روز شنبه در کمپ تیم‌های ملی در این خصوص جلسه‌ای را برگزار کردند.

افتخاری در این خصوص گفت: پس از صحبت با خسوس در نهایت قرار شد برای سفر کشاورز و بهادری به ازبکستان و روسیه ویزا بگیریم. اگر مصدومیت این دو بازیکن تا روز سفر به ازبکستان برطرف شد که هیچ، وگرنه آنها در ایران می‌مانند و زیر نظر مربی بدنساز به تمرینات اختصاصی می‌پردازند تا به مسابقات جام ملت‌های آسیا برسند.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

اخه بازیکن های مصدوم رو کجا می خواهید ببرید
بازیکن آماده رو گذاشتید بیرون می خواین هر کسی که دوست دارید رو ببرید؟؟؟؟
این چه وضعیه اخه…

نام ... یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

هیچی از فوتسال نمیفهمی

فوتسال یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

بابا خیلی حرص نخورید.همینه که هست .کسی به نظر مردم اهمیت نمیده.تا مسابقات تمام میشه به فکر می افتند تا برای تیم ملی بازی جور کنند.اینقدر لابی می کنند تا با یک تیم بی نشان و بی هویت مثل مسابقاتی که در برزیل قبل از گرند پریکس انجام دادند ، بازی برگزار کنند.هیچکس هم نفهمید این تیم ها محلی بودند، باشگاهی بودن یا پیشکسوتان و ..

نام ... یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹

اقای نام افتخاری با چندتا از بازیکنها مشکل داره امیدوارم از فوتسال کنار بذارنش وگرنه اوضاع از این هم خرابتر میشه