کد خبر : 5178
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1393 - 8:17
-

افتخاری:به این راحتی از کنار تیم با ریشه حفاری عبور نمی‌کنیم/اگر خسوس از نظری دعوت کرد، فراشی چاره‌ای جز همکاری ندارد!

افتخاری:به این راحتی از کنار تیم با ریشه حفاری عبور نمی‌کنیم/اگر خسوس از نظری دعوت کرد، فراشی چاره‌ای جز همکاری ندارد!

رییس کمیته فوتسال می‌گوید مخالف انحلال تیم حفاری اهواز است و برای جلوگیری از این اتفاق با مدیر عامل این باشگاه مذاکره خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری درباره اعلام انحلال تیم حفاری اهواز از سوی مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد:‌ بعید می دانم این اتفاق بیفتد، چون آقای حاجتی

رییس کمیته فوتسال می‌گوید مخالف انحلال تیم حفاری اهواز است و برای جلوگیری از این اتفاق با مدیر عامل این باشگاه مذاکره خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری درباره اعلام انحلال تیم حفاری اهواز از سوی مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد:‌ بعید می دانم این اتفاق بیفتد، چون آقای حاجتی مدیرعامل باشگاه حفاری یکی از اعضای مجمع کمیته فوتسال بوده و همیشه به ما کمک کرده است، ما به این راحتی از کنار تیم با ریشه حفاری عبور نمی‌کنیم و باید ببینیم مشکل چیست. حفاری اهواز یکی از بی حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ برتر بود و هیچ مشکلی با آنها نداشتیم. جوانمردانه‌ترین حرکت لیگ هم از سوی بازیکن این تیم رخ داد و حفاری در کل از تیم‌های با اخلاق لیگ محسوب می‌شود.

وی در ادامه درباره علت کناره‌گیری حفاری که پرداختن به زیرساخت‌ها و توسعه امکانات فوتسال اهواز است، گفت: نمی‌توان با این بهانه که می‌خواهیم ورزشگاه بسازیم، کناره‌گیری کنیم. باشگاه فولاد خوزستان هم تیمداری می‌کند و هم استادیومی مثل الغدیر را می‌سازد. من در اسرع وقت با حاجتی صحبت می‌کنم و از وی خواهش خواهم کرد تا امسال هم در لیگ تیم‌داری کند تا از سال بعد فکر اساسی کنیم. با این حال اگر حفاری از لیگ کنار رفت ما مشکلی برای جایگزین آن نداریم، اگر تیمی انصراف دهد همیشه چهار، پنج تیم پشت در ایستاده‌اند و می‌خواهند جایگزین شوند. با این حال دوست داریم حفاری در لیگ بماند، اگر بعضی تیم‌ها که پشتوانه ندارند، انصراف دهند، ناراحت نمی‌شویم اما این تیم با مدیریت عالی و سرمایه‌گذاری مناسب می‌تواند در ساختن فوتسال نقش زیادی داشته باشد.

رییس کمیته فوتسال همچنین درباره وضعیت تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا گفت: ملی‌پوشان ساعت پنج صبح جمعه تهران به مقصد تاشکند ازبکستان ترک کردند و قرار است بعد از انجام دو بازی دوستانه مقابل تیم ملی ازبکستان به روسیه بروند و سه بازی تدارکاتی دیگر هم با تیم‌های باشگاهی این کشور برگزار کنند. من نیز برای انجام کارهای عقب افتاده در ایران مانده‌ام و حسین حسین‌زاده به عنوان سرپرست با تیم اعزام شد. البته خودم در ویتنام بالاسر تیم خواهم بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری که بعد از درگیری با امیر فراشی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی کنار گذاشته شد، قرار است از اردوی روسیه به جمع ملی‌پوشان اضافه شود، اما فراشی هفته گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پیگیر وضعیت نظری نیست و احتمال دارد او به تیم ملی دعوت نشود.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز اختلاف بین نظری و فراشی پابرجاست، بیان کرد:‌ به هر حال زمان می‌برد تا رابطه این دو با هم مثل سابق گرم شود، اما در این باره باید بگویم دعوت بازیکن دست سرمربی تیم است و خسوس نفراتش را انتخاب می‌کند. اگر سرمربی تیم از نظری دعوت کرد، فراشی چاره‌ای جز همکاری با او ندارد.

وی همچنین درباره پیشنهاد یوفا برای حضور افتخاری تیم ملی ایران در جام ملت‌های اروپا، خاطر نشان کرد:‌ در دستور‌العمل‌های یوفا ماده‌ای وجود دارد که گفته است کشورهای دیگر می‌توانند در بازی‌های اروپا شرکت کنند. من به دنبال این ماده قانونی هستم تا با استناد به آن بتوانیم یوفا را راضی کنیم. هنوز درخواست‌مان را به صورت رسمی اعلام نکرده‌ایم و منتظرم کفاشیان درخواست من را ببیند و به میشل پلاتینی نامه بزند. من معتقدم سطح فوتسال ایران از آسیا فراتر رفته و در قاره خودمان حریفان نمی‌توانند رقیب خوبی برایمان باشند. در قاره‌های دیگر هم مکزیک با وجود اینکه در آمریکا مرکزی قرار دارد،‌اما با تیم‌های آمریکای جنوبی بازی می‌کند.

رییس کمیته فوتسال درباره پلی آف لیگ دسته یک و وضعیت صعود دو تیم به لیگ برتر، توضیح داد: در حال حاضر چهار تیم در پلی آف حضور دارند، اما احتمال دارد پرسپولیس بهزیستی تهران از این مرحله کنار گذاشته شود،‌چرا که این تیم پیش از این به کمیته انضباطی اعتراض کرده و اعلام کرده بود که یکی از بازیکنان تیم مشهد با دو تیم قرارداد دارد و کمیته انضباطی نیز بازی تیم مشهد و پرسپولیس را سه بر صفر به نفع تیم تهرانی اعلام کرد، اما متاسفانه نامه کمیته انضباطی به شهر دیگری ارسال شد و تیم مشهد از این رای اطلاع پیدا نکرد. آنها به همین دلیل به کمیته استیناف شکایت‌شان را تحویل دادند و مدعی هستند بازیکنی که اعلام شده که دو قرارداد دارد اصلا برای تیم دیگر بازی نکرده و قراردادش هم داخلی است،‌ با این حال رای نهایی یکشنبه اعلام می‌شود و ممکن است پرسپولیس از پلی آف کنار گذاشته شده و تیم مشهد هم در لیگ یک بماند. بنابراین پلی آف تا زمان اعلام رای برگزار نخواهدشد و ما اواخر اردیبهشت و یا اوایل خرداد را برای این بازی‌ها در نظر گرفتیم.
منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رحمن احمدي شنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

آقای افتخاری مسعله باشگاها به شما چه ربطی داره مگه اونا میان توکار شما دخالت میکنن مثلاورزش فوتسال جز ۱۰کشور برتر جهانه
اقا جان ولش تیم قراره بره جام ملتهای اروپا شرکت کنه مسولیین تیم به این نظر رسیدن که دیگه در لیگ تیم نداشته باشن