کد خبر : 5179
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1393 - 8:23
-

خسوس :بازی های تدارکاتی مشخص می کند بازیکنان چقدر آماده هستند!/ امکان بازی با برزیل نیست

خسوس :بازی های تدارکاتی مشخص می کند بازیکنان چقدر آماده هستند!/ امکان بازی با برزیل نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برگزاری بازی‌های تدارکاتی در ازبکستان و روسیه قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا نشان می‌دهد که چقدر برای این رقابت‌ آماده‌ایم. خسوس کاندلاس در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران در آستانه مسابقات جام ملت‌های آسیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برگزاری بازی‌های تدارکاتی در ازبکستان و روسیه قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا نشان می‌دهد که چقدر برای این رقابت‌ آماده‌ایم.

خسوس کاندلاس در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران در آستانه مسابقات جام ملت‌های آسیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما از روز هفتم فروردین تمریناتمان را شروع کردیم و مسائلی که مورد نیاز بازیکنان بود در این مدت در تمرینات اجرا کردیم.

وی درباره میزان آمادگی بازیکنان برای جام ملت‌های آسیا، تاکید کرد: ما برای برگزاری بازی تدارکاتی عازم ازبکستان شده‌ایم و بعد از آن به روسیه می‌رویم. تا زمانی که این مسابقات تدارکاتی برگزار نشود، نمی‌توانیم بگوییم بازیکنان چقدر آماده هستند. در این مسابقات دوستانه میزان آمادگی بازیکنانم مشخص می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به انتقادهایی که نسبت به بازی‌های ضعیف تدارکاتی تیم ملی قبل از جام ملت‌ها می‌شود، تصریح کرد: من هم دوست دارم مقابل برزیل بازی می‌کردیم ولی امکانش نیست! من به نظر همه احترام می‌گذارم ولی این مسابقات تدارکاتی می‌تواند به ما کمک کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش می‌کند به همه بازیکنان تیم ملی در ازبکستان و روسیه بازی بدهد، درباره دلایل جاماندن قدرت بهادری و مهدی مصطفایی از فهرست تیم ملی گفت: این دو بازیکن باید در تهران می‌‌مانند تا زیر نظر مربی بدنساز تمرینات مربوطه را انجام بدهند.

کاندلاس در پایان در پاسخ به این سئوال که “آیا امکان حضور تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های اروپا به صورت افتخاری وجود دارد یا خیر”؟، گفت: نمی‌دانم چنین چیزی شدنی هست یا خیر چون برای حضور در این رقابت‌ها علاوه بر مسائل سیاسی، مسائل اقتصادی هم اهمیت زیادی دارد. با این حال من از این طرح استقبال می‌کنم و طرفدار گزینه بازی‌های بیشتر برای تیم ملی هستم.

تیم ملی فوتسال ایران دیروز برای برگزاری دو بازی تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان راهی تاشکند شد. تیم ملی سپس از ازبکستان راهی روسیه می‌شود و چند بازی تدارکاتی هم با تیم‌های باشگاهی این کشور انجام می‌دهد.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.