کد خبر : 5281
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 18:16
-

اختصاصی fut5al/ خسوس رسما عذر صخره سنگی را خواست!

اختصاصی fut5al/ خسوس رسما عذر صخره سنگی را خواست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از حضور تیم ملی فوتسال ایران در روسیه ظهر امروز در شرایطی که مصطفی نظری خود را آماده می کرد تا به تمرین تیم ملی ایران بپیوندد به او اعلام شد باید در جلسه ای فوری با سرمربی تیم ملی حاضر شود. خسوس کاندلاس در این جلسه ابتدا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از حضور تیم ملی فوتسال ایران در روسیه ظهر امروز در شرایطی که مصطفی نظری خود را آماده می کرد تا به تمرین تیم ملی ایران بپیوندد به او اعلام شد باید در جلسه ای فوری با سرمربی تیم ملی حاضر شود.

خسوس کاندلاس در این جلسه ابتدا ضمن برشمردن توانایی های فنی صخره سنگی فوتسال جهان به وی گفت که برای جام ملت ها دو دروازه بان آماده را به همراه خواهد برد و از نظر او مصطفی نظری مصدوم بوده و توانایی همراهی تیم ملی را لااقل در این تورنمنت ندارد.

گفته می شود نظری که در چهار بازی گذشته نوریل در دو بازی درون دروازه تیمش به میدان رفته بود به بازی های خود اشاره کرده و تاکید می کند که به هیچ عنوان مصدوم نیست اما خسوس زیر بار نرفته و با اشاره به صحبت های سرمربی نوریل می گوید همین که دوران نقاهت خود را نیز پشت سر می گذارد برای حضور در جام ملتهای آسیا قابل پذیرفتن نیست.

به این ترتیب از حضور نظری برای شرکت در تمرین تیم ملی ممانعت به عمل آمده و اصغر حسن زاده و حسین طیبی در اردوی تیم ملی ایران حاضر می شوند.

گفتنی است پس از این اتفاقات مصطفی نظری به گفته اطرافیانش در بازی دوستانه و تدارکاتی نوریل مقابل تیم ملی درون دروازه تیمش خواهد ایستاد که نوعی پاسخ به سرمربی اسپانیایی تیم ملی است!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.