کد خبر : 5253
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 15:42
-

مرتضایی: بی نظمی و عدم قاطعیت سازمان لیگ از مهمترین مشکلات کمیته فوتسال است/ هر سال تعدادی از باشگاه‌ها از تیمداری دلسرد می‌شوند

مرتضایی: بی نظمی و عدم قاطعیت سازمان لیگ از مهمترین مشکلات کمیته فوتسال است/ هر سال تعدادی از باشگاه‌ها از تیمداری دلسرد می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه فرش آرای مشهد می‌گوید بی نظمی و عدم قاطعیت سازمان لیگ از مهمترین مشکلات کمیته فوتسال است. وی با انتقاد از این بی نظمی‌ها می‌گوید فوتسال از چشم مردم افتاده و هر سال تعدادی از باشگاه‌ها از تیمداری دلسرد می‌شوند. غلامعلی مرتضایی ، در خصوص وضعیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه فرش آرای مشهد می‌گوید بی نظمی و عدم قاطعیت سازمان لیگ از مهمترین مشکلات کمیته فوتسال است. وی با انتقاد از این بی نظمی‌ها می‌گوید فوتسال از چشم مردم افتاده و هر سال تعدادی از باشگاه‌ها از تیمداری دلسرد می‌شوند.
غلامعلی مرتضایی ، در خصوص وضعیت تیم فوتسال فرش آرا و برنامه‌های این تیم برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: اول از همه باید سازمان لیگ کمیته فوتسال برنامه شفافی را ارائه بدهد. اینکه مسابقات از چه تاریخی شروع و در چه تاریخی تمام می‌شود. سازمان لیگ باید روشن کند آیا لیگ با همان رویه قبلی برگزار می‌شود یا در برنامه‌ها تجدید نظر خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه فصل گذشته لیگ فوتسال منظم نبوده است، گفت: مسابقات گاهی فشرده بود و گاهی با تعطیلی طولانی مواجه می‌شد. بعضی اوقات هم نمی‌دانستیم مسابقات کی شروع می‌شود و کی به اتمام می‌رسد. به هر حال این بی نظمی خود به خود باعث شده نتوانیم برای فصل بعد برنامه بریزیم.

مدیرعامل باشگاه فرش آرا در ادامه با اشاره به سایر نقاط ضعف لیگ فصل گذشته فوتسال، تاکید کرد: علاوه بر بی نظمی، قاطعیت در سازمان لیگ دیده نمی‌شد. ضمن اینکه برنامه رسانه‌ای کمیته فوتسال ضعیف بود و عدم تعامل مناسب با صدا و سیما باعث شد تا خیلی از مسابقات پخش نشود. مصداق دیگر بی نظمی هم اینکه هنوز مشخص نشده کدام تیم‌ها از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

مرتضایی افزود: فوتسال از چشم افتاده است. سازمان لیگ باید به فکر جذاب کردن مسابقات باشد. فوتسال در ایران جایگاه خوبی بین مردم داشت ولی هر سال شرایط بدتر می‌شود و تعدادی از باشگاه‌ها از تیمداری دلسرد می‌شوند.

وی در پایان همچنین به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات لیگ فوتسال امید کشور پرداخت و گفت: فوتسال امید ایران در هفته‌های گذشته در بالاترین سطح خود برگزار شده است ولی حتی یک مسابقه هم پخش مستقیم نشد. حتی یک مسئول هم از فدراسیون یا تیم ملی سر مسابقات حاضر نشد تا بازیکنان حداقل دلگرم باشند که از سوی کادر فنی تیم ملی دیده می‌شوند.
منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.