کد خبر : 5323
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 11:11
-

شمس:از ته دل نوکری مردم را می‌کنم / از قهرمانی جهان با تیم دانش آموزی و ناشنوایان لذت می‌برم

شمس:از ته دل نوکری مردم را می‌کنم / از قهرمانی جهان با تیم دانش آموزی و ناشنوایان لذت می‌برم
مدیرفنی فوتسال دانش‌آموزی از شرایط این تیم برای بازی های جهانی می گوید.

مدیرفنی فوتسال دانش‌آموزی اعزامی به ایتالیا گفت: در کار‌های پایه حضور دارم و از استعدادیابی لذت می‌برم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس افزود: از ته دل نوکری مردم را می‌کنم، این نوکری باعث شده ساعت ۶ صبح از خواب بلند شوم تا درخدمت تیم فوتسال دانش‌آموزان باشم. درضمن غیر از این نوکری کار لذت‌بخش دیگری را نیز انجام می‌دهم که در خدمت تیم ملی فوتسال ناشنوایان هستم.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان و تیم فوتسال دانش‌آموزی ادامه داد: درکارهای پایه‌ای حضور فعال دارم با دوستانم سعی داریم در فوتسال نسل بسازیم و کارهای استعدادیابی را به خوبی انجام دهیم حتی تعدادی از بازیکنان این تیم دانش آموزی به تیم ملی فوتسال امید راه پیدا کردند.

شمس تأکیدکرد: در تیم ملی فوتسال، قهرمان جهان نشدم ولی در تیم‌های ناشنوایان و دانش آموزی قهرمان جهان شدم و این برای من کافی است چون از این مسئله لذت می‌برم ازکار‌هایی که انجام دادم راضی هستم حتی اگر کسی به این مسائل انتقاد داشته باشد.

مدیر فنی تیم فوتسال دانش آموزی شهرستان‌های استان تهران اعزامی به مسابقات جهانی ایتالیا گفت: تیم فوتسال دانش آموزی شهرستان‌های تهران در المپیاد اصفهان در رشته فوتسال قهرمان شد از این رو به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات ایتالیا است.
این دوره مسابقات برای سومین بار انجام می‌شود. اولین دوره در برزیل ۶ تیم حضور داشتند که تیم کشورمان حاضر نبود ولی در دومین دوره در سال ۲۰۱۲ و در کشور ترکیه تیم لرستان به نمایندگی ایران قهرمان شد.

وی ادامه داد: برای آمادگی در مسابقات جهانی ایتالیا، ۴ مرحله اردو را برگزار کردیم که داورزنی سرمربی، سیدانی مربی و میشاییل پتروس مربی دروازه‌بان‌ها تمرینات را دنبال کردند که ۴ بازی تدارکاتی نیز در ساوه و شهرری انجام دادیم تا با آمادگی بالا بتوانیم از عنوان قهرمانی گذشته خود در ایتالیا دفاع کنیم.

شمس در مورد کارسخت تیم فوتسال دانش آموزی خاطر نشان کرد: ۲۲ تیم درمسابقات فوتسال جهانی ایتالیا شرکت می‌کنند که در ۵ روز ۳ بازی را باید انجام دهیم که این کار ما را سخت می‌کند ولی تیم با آمادگی و بدون هیچ مشکلی پنجشنبه ( ۴ اردیبهشت) عازم ساردینی ایتالیا خواهد شد.
منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

حسین شمس تو مجانی سلام نمیکنی حالا میگی نوکری مردم ؟؟ هر روز با یک بهانه با پول بیت المال خارج از کشور هستی حالا میگی نوکری مردم؟؟ دست بردار بابا از این کارها