کد خبر : 5411
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 15:54
-

دوپینگ بازیکن لیگ برتر فوتسال مثبت اعلام شد

دوپینگ بازیکن لیگ برتر فوتسال مثبت اعلام شد

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت که نمونه تست دوپینگ یک فوتسالیست لیگ برتری مثبت اعلام شده است. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد هاشمیان در خصوص اعلام نتایج ۱۷ نمونه کنترل دوپینگ فوتبالیست‌ها از سوی آزمایشگاه کنترل دوپینگ به سایت فدراسیون فوتبال اظهار داشت:‌ بر اساس اعلام آزمایشگاه کنترل دوپینگ نتایج ۱۵ نمونه تست

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت که نمونه تست دوپینگ یک فوتسالیست لیگ برتری مثبت اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد هاشمیان در خصوص اعلام نتایج ۱۷ نمونه کنترل دوپینگ فوتبالیست‌ها از سوی آزمایشگاه کنترل دوپینگ به سایت فدراسیون فوتبال اظهار داشت:‌ بر اساس اعلام آزمایشگاه کنترل دوپینگ نتایج ۱۵ نمونه تست کنترل دوپینگ منفی و دو نمونه تست دوپینگ مثبت اعلام شده است. ۱۷ نمونه تست کنترل دوپینگ مربوط به لیگ برتر فوتبال، لیگ دسته یک، لیگ برتر فوتسال و جام حذفی فوتبال بانوان است.یکی از نتایج مثبت اعلام شده متعلق به لیگ برتر فوتسال و دیگری متعلق به فوتبال بانوان است. این نتایج که روز پنجشنبه به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارسال شده در حال رمزگشایی است و نتایج آن به باشگاه‌های مربوطه ابلاغ خواهد شد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد:‌ دو مورد تخلف مثبت اعلام شده نیز به جهت تشکیل پرونده و رسیدگی به بخش مربوطه ارجاع و مراحل رسیدگی به آن در حال انجام است. پیش‌بینی می‌کنم تا پایان وقت اداری امروز، موارد تخلف به بازیکنان و باشگاه مربوطه به صورت محرمانه ابلاغ شود.

هاشمیان در خاتمه تصریح کرد: در واقع مشخصات بازیکن متخلف و باشگاه مربوطه تا پایان مرحله رسیدگی و صدور حکم نهایی محرمانه بوده و چنانچه در مسیر رسیدگی، موضوع از طرف اشخاص ثالث در رسانه‌ها اعلام شود، طبق قوانین با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.