کد خبر : 5359
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 10:03
-

شمسایی:بعد از نظری، نوبت کشاورز و طاهری است/ افتخاری نمی‌داند که در فوتسال چه خبر است!

شمسایی:بعد از نظری، نوبت کشاورز و طاهری است/ افتخاری نمی‌داند که در فوتسال چه خبر است!
آقای گل فوتسال جهان با بیان اینکه مصطفی نظری واقعیت‌های پشت پرده این رشته را مشخص کرده است تاکید کرد: متاسفانه اسطوره کشی در فوتسال باب شده و به نظرم بعد از نظری نوبت به کشاورز و طاهری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی اظهار داشت: من واقعیت را می‌گویم. در ورزش تا زمانی که می‌توانیم از بازیکن استفاده کنیم تاج طلایی بالای سرش می‌گذاریم و به او صخره طلایی و پنجه طلا می‌گوییم ولی وقتی بازیکنی مثل نظری اتفاق کوچکی برایش رخ می‌دهد که خودش هم مقصر نیست آنوقت به راحتی او را کنار می‌گذاریم.

وی افزود: متاسفانه اسطوره کشی در فوتسال باب شده است. از همان قدیم با سیدمهدی ابطحی که یک فرد بزرگ بود بد برخورد کردند. البته فوتسال نسبت به آن زمان خیلی پیشرفت کرده است. حسین شمس که تاریخ‌ساز بود و مثل او نداریم را هم کنار گذاشتند. درباره خودم هم چیزی نمی‌گویم ولی رضا ناصری و پس از آن هم مصطفی نظری هم با برخورد بد آقایان مواجه شد.

شمسایی در دفاع از همبازی سابق خود در تیم ملی گفت: در این که امسال علیرضا بهترین دروازه‌بان لیگ بود شکی نیست ولی نباید اسطوره کشی کرد. بی‌جهت گفتند که نظری مصدوم است ولی او در دیدار دوستانه برابر تیم ملی بهترین عملکرد را داشت و خیلی چیزها را ثابت کرد. در تیم ملی طاهری،کشاورز و حسن‌زاده از دوره قبل باقی مانده‌اند که فکر می‌کنم نفر بعدی کشاورز است و پس از او هم نوبت به طاهری می‌رسد.

سرمربی تیم دبیری تبریز با انتقاد از نحوه برخورد با بازیکنان قدیمی فوتسال گفت: بدتر از همه اینکه با آبروریزی بازیکن را کنار می‌گذارند. می‌گویند که نظری مصدوم بود حالا نمی‌خواهید به روسیه بروید و او را ببینید دست کم که می‌توانید زنگ بزنید و به او بگویید که به تیم ملی دعوت نمی‌شود. افتخاری می‌گوید که فراشی نمی‌تواند نظری بدهد. مگر فراشی مربی دروازه‌بان تیم ملی نیست؟ من این اواخر با ترابیان اختلاف نظر پیدا کرده بودم ولی در دوره او هرگز این چیزها وجود نداشت.

آقای گل فوتسال جهان درباره تیم ملی گفت: ما ازبکستان را ۶ بر یک و ۶ بر ۲ بردیم که نتایج خوبی بود اما افتخاری می‌گوید که پیشرفت کردیم ولی می‌خواهم بگویم که ما تیم هفتم جهان هستیم و قبلا این تیم را ۹ بر صفر، ۸ بر یک بردیم و یک بار هم ۱۰ گل به این تیم زدیم. متاسفانه او نمی‌داند که در فوتسال چه خبر است. هر چقدر صبر کردیم تا فوتسال را بشناسد ولی اتفاقی رخ نداده است.

شمسایی تاکید کرد: ما پتانسیل زیادی داریم ولی آنها را خراب می‌کنیم. فرهاد فخیم را به راحتی کنار گذاشتند ولی بعد که آقای گل لیگ شد دوباره به تیم ملی بازگرداندند. این وضعیت اصلا خوب نیست. در فوتسال ما فقط دنبال خراب کردن مربی و بازیکن هستیم.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

دنیایی شمسایی

ناشناس شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

وحید شمسایی بازم شهر شلوغ شد اسم رفیقات رو آوردی ؟؟زضا ناصری رو از کجا آوردی؟؟چه ربطی داشت به موضوع؟؟ فقط سلطان نظری رو عشقه ؟؟ ناصری و شمسایی یادتون باشه نظری سرورتونه!!!

سعید امیری شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

محض اطلاع :
رضا ناصری از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ دروازبان اول تیم ملی بوده و ۵ عنوان قهرمانی آسیا رو با تیم ملی بدست آورده است و با شبیه همین استدلال ها توسط شمس از تیم ملی کنار گذاشته شد.

ناشناس شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶

امیری جون خیلی پرتی داداش از سال ۲۰۰۵ سلطان مصطفی نظری دروازبان اول ایران بوده بابا حد اقل اینو از بزرگترت بپرس ناصری سال ۲۰۰۴ بود که ۶ تا از آرژانتین و ۴ تا از پرتقال خورد و تیم ملی اوت شد و رفت دروازبان تیم ملی بود .بی خودی جو نده به موضوع !!

حسن زاده از اصفهان شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

سال ۸۷ مصاحبه شمس در مورد خط زدن ناصری :
س : اما ناصری به عنوان بهترین دروازه بان سال ایران شناخته شده است ؟

ج : از نظر من نظرسنجی بهترین‌های فوتسال ایران معتبر نیست زیرا برخی افراد صلاحیت انتخاب بهترین‌های فوتسال را نداشتند. جای بسی شگفتی نیست که من به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و هشتمین مربی برتر سال جهان در سال ‪ ۲۰۰۷‬میلادی در این نظرسنجی حضور نداشتم. متاسفانه برخی رایزنی‌ها تاثیر مستقیمی در انتخاب بازیکنان داشته است که این موضوع اعتبار این نظرسنجی را زیر سوال برده است !

س : اما ناصری عملکرد خوبی در لیگ برتر فوتسال ایران داشته است ؟

ج : به این موضوع اعتقادی ندارم . سال گذشته از ‪ ۲۰‬دروازه بان برتر کشور برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کردم که ناصری در جمع ‪ ۱۰‬نفر نخست قرار نگرفت. برای رفع تمامی شبهات؟ از نزدیک نخستین دیدار تیم تام ایران خودرو مقابل پوشینه بافت قزوین در هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران را مشاهده کردم.

در این بازی ناصری بر روی هر پنج گل خورده تیم تام مقصر بود تا مدافع عنوان قهرمانی برابر حریف خود متوقف شود.

متاسفانه در این دیدار ناصری گل‌هایی را دریافت کرد که در تاریخ فوتسال جهان بی‌سابقه بود. در این دیدار محمد گلزاده بازیکن کوتاه قامت تیم پوشینه بافت با ضربه سر توپ را وارد دروازه تام جای داد و اسماعیل عظیمی از پشت خط نیمه تیم خودی دروازه ناصری را باز کرد تا دیگر این دروازه بان جایی در تیم ملی نداشته باشد.

حسن زاده از اصفهان شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

ناصری چند سال در تیم ملی بوده ، سابقه حضور در جام جهانی رو داره و در سال ۲۰۰۴ یکی ازکاندیداهای عنوان بهترین دروازه بان جهان بوده است است که رقیبانی همچون سنگربان اول تیم های ملی اسپانیا و برزیل وهمچنین “کاواهارا” دروازه بان تیم ملی ژاپن وعضو باشگاه “اف سی تاهارا” را درکنار خود می بیند.
ناصری به دلیل درخشش درتورنمنت بین المللی مالزی که با کمترین گل خورده (۴ گل) به عنوان بهترین دروازه بان این رقابتها شناخته شد، همچنین دیدار با تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا ازشانس خوبی برای قرارگرفتن در جمع بهترین ها برخورداراست.

نام ... شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲

ناصری دارای ۶ عنوان قهرمانی در سالهای ۲۰۰۱ – ۲۰۰۲ – ۲۰۰۳ – ۲۰۰۴ – ۲۰۰۵ و داخل سالن ۲۰۰۵ آسیا است

ناشناس شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱

رضا ناصری پدر تیم ملی رو جام جهانی ۲۰۰۴ در آوردی بس نبود برو دنبال کارت دیگه با چه رویی حرف میزنی بابا!! تو ۳ تا بازی ۱۳ تا گل خوردی از آخر در جهان اول شدی بابا!!!

مهدی سه شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

هر کی نظر میده رضا ناصری تو یکی نظر نده بابا زمان تو بدترین دوره تیم ملی بود فقط با باند بازی در تیم ملی بودی پدر دروازانهای دیگررا در آوردی و در جام جهانی ۲۰۰۴ خدا دستت را رو کرد و آبروی تیم ملی رفت خواهشن تو نظر نده!!

نام ... شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

واقعا گل گفتی آقای شمسایی
در ایران اسطوره کشون بابه!!!!

مجتبی عمویی شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

نحوه کنارگذاشتن اسطوره های فوتسال رو یک بار مرور کنید:
۲۰۰۸ در بازی های آسیایی به توصیه صانعی ، شمس حیدریان رو به خداحافظی دعوت کرد( این موضوع پس از جام جهانی ۲۰۱۲ در یک برنامه تلویزیونی توسط شمس خطاب به صانعی گفته شد)
۲۰۱۲ پس از بازی های آسیایی صانعی با ذکر این دلیل که شمسایی تیم نداره او رو به تیم ملی دعوت نکرد و در جام جهانی تیم ملی به دلیل ضعف در گلزنی ، حذف شد. این در حالی است که در دوره ای گذشته بازیکنانی شاخصی مثل قهرمانی و معصومی علیرغم نداشتن تیم باشگاههی به تیم ملی دعوت شده بودند تا به تیم کمک کنند.
۲۰۱۴ این باربا نظر خسوس کشاورز به خداحافظی دعوت میشه ، اتفاقی که برای فخیم هم چند ماه پیش افتاد ولی دوباره به تیم برگشت

نام ... شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

افتخاری حیا کن فوتسال ما رو رها کن!!!!!!!!!

نام ... شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

یادتون باشه کار کردن با ستاره ها کار خیلی سختیه و تنها راه چل مربیان ضعیف برای حل این مشکل حذف کردن ستاره ها است یعنی کاری که صانعی با شمسایی و حالا خسوس با کشاورز و نظری می کنه!!!!۱

بازیکن شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

مشکل اصلی این ستاره ها این است که هم از نظر فنی و هم از نظر فیزیکی افت کرده اند ولی همچنان خود را بهتربن میدانند و با واقعیت کنار نمی آیند ومتاسفانه خود را بهتر و بالاتر از بقیه ی تیم میدانند و هنگام خط خوردن ازتیم ملی همواره برای تیم ملی حاشیه سازی میکنند . مانند کاری که ناصری با شمس شمسایی با صانعی و حالا کشاورز با خسوس انجام میدهد . علت اصلی این موضوع این است که این افراد هیچ برنامه ای برای دوران پس ازبازی برای خود ندارند و در واقع خداحافظی از تیم ملی برای آنها خیلی ترسناک میباشد در حالی که این موضوع امری طبیعی در سایر کشوهاا میباشد. و اگر کمیته فوتسال چاره ای برای این موضوع نیاندیشد شاهد این گونه رفتار های حاشیه ساز در آینده نیز خواهیم بود .

عبدالهی یکشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۸:۳۳

کجای دنیا بازیکن با بهترین وضعیت آمادگی از تیم ملی دور می مونه.
فرق فوتسال با فوتبال اینه که شاید یک بازیکن برای چند دقیقه تاثیر گذار باشه و بتونه وضعیت تیمش رو تغییر بده.
بازی های برزیل در نیمه نهایی و فینال جام جهانی ۲۰۱۲ رو ببیبنید فالکائو چند دقیقه بازی می کرد ولی گلیم تیمش رو زا آب در می آورد.

محمد دوشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

افتخاری دیگه از کجا اوردن دقیقا شبیه کفاشیان هستش امده که همه چی رو از ریشه بخوشکونه وبره

شهروند جمعه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳

با امید به گسترش عدالت و شایسته سالاری