کد خبر : 5413
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 16:22
-

طاهری: باید قدر اسطوره‌هایی مثل شمسایی،‌ کشاورز و نظری را بدانیم

طاهری: باید قدر اسطوره‌هایی مثل شمسایی،‌ کشاورز و نظری را بدانیم
محمد طاهری هم به جریان خداحافظی اجباری و قدر ندانستن اسطوره های فوتسال واکنش نشان داد و گفت باید قدر ستاره هایی که با کمترین امکانات برای تیم ملی زحمت کشیده اند ، بدانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از محمد کشاورز بیشترین سابقه حضور در تیم ملی را دارد و در نبود او کاپیتان تیم ملی خواهد بود. او هم به جریان خداحافظی اجباری و قدر ندانستن اسطوره های فوتسال واکنش نشان داد و گفت باید قدر ستاره هایی که با کمترین امکانات برای تیم ملی زحمت کشیده اند ، بدانیم.

گفت‌وگو با محمد طاهری را در زیر بخوانید:

*اردوی تیم ملی در ازبکستان و روسیه چطور بود؟

– خوب بود و بازی‌های دوستانه خوبی انجام دادیم تا برای جام ملت‌های آسیا در ویتنام آماده شویم. ما نیاز به این باز‌ی‌ها داشتیم چون بازی تدارکاتی نداشتیم و زمان کمی هم برای آمادگی داشتیم و این اردوها کمک کرد تا بتوانیم با آمادگی کامل به مسابقات آسیایی ویتنام برویم.

*یعنی تیم ملی به آمادگی صد در صد برای حضور در جام ملت‌های آسیا رسیده؟

-بله، ایران هر وقت که به مسابقات آسیایی رفته تیم‌های دیگر از ما ترس داشتند و این مسئله کمک می‌کند تا قهرمانی آسیا را به دست آوریم. به هر حال اردوهای خوبی در ازبکستان و روسیه داشتیم و بچه‌ها آمادگی کامل دارند تا بعد از لیگ که استراحت کوتاهی داشتند و تمرینات را شروع کردند و به جام ملت‌های آسیا برویم.

* در مورد کنار گذاشتن مصطفی نظری از تیم ملی چه صحبتی داری؟

-نظری دوست صمیمی من است و واقعا برای تیم ملی زحمت کشیده و خیلی مواقع با اینکه مصدوم بود در تیم ملی تمرین می‌کرد. الان هم خودش می‌گفت شرایط خوبی دارد، اما با صلاحدید کادر فنی کنار گذاشته شد. امیدوارم نظری زودتر برگردد و کنار تیم ملی باشد. ما گلرهای آماده‌ای داریم اما مصطفی گلر بزرگی است و زحمات زیادی کشیده و صلاح کادر فنی بود که در این مسابقات کنار تیم ملی نباشد. نظری به عنوان کسی که برای تیم ملی زحمت کشیده دوست داشت کنار تیم ملی باشد تا به ما در جام ملت‌های آسیا کمک کند.

* شنیده شده با محمد کشاورز صحبت کرده‌اند که بعد از جام ملت‌ها از تیم ملی خداحافظی کند و می‌گوید بعد از کشاورز هم نوبت تو است که باید از تیم ملی بروی…

-امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد. محمد کشاورز ۳۲ سال سن دارد و با تمرینات و زندگی حرفه‌ای که دارد، می‌تواند سال‌ها به تیم ملی کمک کند. من هم هنوز ۲۹ سالم نشده و زود به تیم ملی آمدم و به همین دلیل فکر می‌کنند سنم زیاد است، اما آنقدر خوب تمرین می‌کنم که چنین فکری به مغز کسی هم خطور نکند. من هنوز جوان هستم و در اوج آمادگی و تجربه قرار دارم. نظری و کشاورز هم سنی ندارند و با تجربه‌ای که دارند، می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. با تمام توانم تمرین و در مسابقات شرکت می‌کنم و هنوز خیلی زود است که به خداحافظی فکر کنم. جا دارد هنوز یاد بگیرم و به تیم ملی کمک کنم.

*اگر به تو تکلیف کنند خداحافظی کنی چه تصمیمی می‌گیری؟

– کسی نمی‌تواند تکلیف کند که خداحافظی کنم و فکر نمی‌کنم کسی هم اجبار کند که از تیم ملی بروم. امیدوارم قدر اسطوره‌هایی مثل شمسایی،‌ کشاورز و نظری را که با کمترین امکانات برای تیم ملی زحمت کشیدند را بدانیم. امیدوارم برای کسی چنین اتفاقی نیفتد که به اجبار از تیم ملی خداحافظی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسنی از قرچک شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

احسنت به طاهری پسر مودب قرچکی
ما به تو افتخار می کنیم

شكوه یکشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱:۴۱

آقای طاهری انشاالله نفر بعدی شما نباشی واین مسائل روحیه بازیکنا رو خراب نکنه!!!!