کد خبر : 5371
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 12:40
-

هاشم زاده: دوست خسوس گفته بود نظری آماده نیست!/ خط خوردن کشاورز را نه تائید می کنم نه تکذیب!

هاشم زاده: دوست خسوس گفته بود نظری آماده نیست!/ خط خوردن کشاورز را نه تائید می کنم نه تکذیب!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد هاشم‌زاده مربی تیم ملی درباره اردوهای تیم ملی فوتسال در ازبکستان و روسیه و برگزاری چهار بازی تدارکاتی در این اردوها، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در ازبکستان دو بازی خوب با تیم ملی این کشور انجام دادیم. البته داور مسابقه ازبکستانی بود و قضاوت بدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد هاشم‌زاده مربی تیم ملی درباره اردوهای تیم ملی فوتسال در ازبکستان و روسیه و برگزاری چهار بازی تدارکاتی در این اردوها، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در ازبکستان دو بازی خوب با تیم ملی این کشور انجام دادیم. البته داور مسابقه ازبکستانی بود و قضاوت بدی داشت. این داور به اشتباه ما را ۶ خطا کرد و دو پنالتی برای تیم ازبکستان گرفت که باعث اعتراضاتی هم شد. در پایان مسابقه خود داور هم از این تصمیم‌هایش عذرخواهی کرد!

وی افزود: در روسیه هم دو بازی با تیم‌های باشگاهی نوریل و افرا کاپ انجام دادیم. ما واقعا دنبال نتیجه نبودیم. البته در بازی دوم حسن‌زاده و طیبی دو لژیونر ما هم اضافه شدند. با توجه به اینکه در بازی دوم ۱۸ بازیکن داشتیم، بازی دادن به همه کار سختی بود. نمی‌خواستیم در این اردو در حق بازیکنی اجحاف شود. وگرنه می‌توانستیم با اختلاف بیشتری حریف را شکست بدهیم.

مربی تیم ملی درباره عدم دعوت از مصطفی نظری دروازه‌بان تیم نوریل نیکل تاکید کرد: این نظر خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی بود. خسوس قبل از اینکه تیم به روسیه برود، پیگیر وضعیت نظری بود. سرمربی تیم ملی در روسیه دوستی دارد که شاهد عملکرد لژیونرهای ایرانی بود. همچنین سرمربی تیم نوریل نیکل هم به خسوس گفته بود که نظری صد درصد آماده نیست.

هاشم‌زاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نظری مقابل ایران عملکرد درخشانی داشته است، گفت: به هر حال نه تنها سرمربی نوریل که دوست خسوس هم گفته بود نظری آماده نیست. از سوی دیگر ما بیش از دو دروازه‌بان به جام ملت‌های آسیا نخواهیم برد. البته نظری گلر توانایی است و از خانواده تیم ملی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به صحبت‌های نظری که گفته بود دعوت نشدنش به تیم ملی یک سناریو است که از مدت‌ها پیش کلید خورده است، گفت: چنین چیزی نیست. آنچه که گفتم عین حقیقت است و هیچ پشت پرده‌ای وجود ندارد. ضمن اینکه خسوس مربی رک و راستی است و با کسی تعارف ندارد.

مربی تیم ملی فوتسال درباره دلیل سکونشینی علی اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی در دیدار تیم ملی با نوریل نیکل، اظهار کرد: رئیس باشگاه نوریل اصرار داشت که حسن‌زاده و طیبی در بازی‌های پلی‌آف همراه تیم نوریل باشند. با این حال خسوس این درخواست را قبول نکرد و خطاب به رئیس باشگاه گفت اگر اینجا یک باشگاه منتظر نتیجه گیری تیم است، در ایران ۷۰ میلیون ایرانی منتظر قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیاست. به همین خاطر این دو بازیکن در بازی اول نه برای تیم ملی و نه برای نوریل بازی کردند اما در بازی دوم موفق شدند برای ایران بازی کنند.

هاشم‌زاده همچنین درباره مجبور کردن محمد کشاورز به خداحافظی از تیم ملی به خاطر آماده نبودنش، گفت: چنین چیزی به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. خداحافظی یک تصمیم شخصی است و ما به خودمان اجازه نمی‌دهیم با بازیکنی اینطور برخورد کنیم. تصمیم برای خداحافظی با خود کشاورز خواهد بود نه فرد دیگری. البته کشاورز به خاطر مصدومیت قبل از سفر به ازبکستان و روسیه صد درصد آماده نبود ولی در این اردوها شرایط خوبی داشت.

مربی تیم ملی فوتسال در پایان خط خوردن کشاورز برای حضور در جام ملت های آسیا نه تائید کرد و نه تکذیب. وی در این مورد اینگونه توضیح داد: فردا یکشنبه فهرست نهایی مشخص می‌شود. ما سعی می‌کنیم بهترین‌ها را به ویتنام ببریم. هر بازیکنی که صلاح باشد و به کار تیم ملی بیاید با ما عازم ویتنام خواهد شد. به هر حال سخت‌ترین لحظات برای ما وقتی است که بخواهیم به بازیکنان بگوییم از تیم ملی جدا شوند. تمام بازیکنان ملی پوش خوب هستند ولی ما مجبوریم ۱۴ نفر با خودمان ببریم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

خاک بر سر تیم ملی که میزان آمادگی بازیکن هاش از طریق دوست و رفیق مربی مشخص می شه!!!!!!!

هوادار شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

برای تیم ملی که اینگونه بازیکناش ارزیابی میشن متاسفم.
هنوز هم از بزرگ شدن و بزرگ موندن بازیکنان ترس دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

آقای هاشم زاده اگر تو هیچ کاره هستی بهتره بروی خانه !!! پس تو چه کاره ای ؟؟از حق نظری و کشاورز دفاع کن !!اسم خودت را گذاشتی مربی؟؟

نام ... شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

مربی نه مربا!!!!!!!!!!

فرزادمحمدي شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷

وقتی مترجم تیم ملی مربی بدنساز معرفی میکنه که اصلاتولیگ مربی نبود،حتماخط خوردن بازیکنان هم سوپری سرکوچه خسوس گفته

سيدي شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷

اخه این هاشمزاده کجا تجربه مربیگری داشته که حالا شده کمک اول خسوس؟هر چی رو که خسوس میگه رو قبول میکنه(منظورم کنارگذاشتن ناحق بازیکنا هستش)تو فقط میخای به هر قیمت توی تیم ملی حضور داشته باشی.بهتره چند سال بری همون شیراز ببینی میتونی یه تیم شیراز رو توی لیگ باهاش نتیجه بگیری یا نه.

پیمان یکشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱:۱۸

راستی چرا بدنساز تیم ملی پارسال رو خط زدند؟اونکه تیمشو( صبای قم ) نایب قهرمان ایران کرده بود بدون داشتن حتی یک مصدوم.امسال هم وقتی مجددا برگشت، تیم ماهان تندیس متحول شد.